“Excellent food”

Vurdert som nr. 295 av 2 829 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 5. august 2020

Endelig en italiensk familie dreven restaurant som virkelig har gått over alle forventinger. Maten smakte helt nydelig med rene gode smaker og smilende sjarmerende servitører . Vi anbefaler virkelig å ta en tur innom denne restauranten hvis dere skal til København

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, danielsV9408ON

Anmeldt 31. mars 2020

Etter å ha lest om denne restauranten så bestemte jeg å min samboer for å ta en tur innom under en helgetur i København.

Utrolig hyggelig atomosfære/restaurant og Kjempe bra service av hele familien (familie eid restarurant av en Italiensk Familie fra Sicily)
Maten var av ypperste klasse og er noe av det beste jeg har smakt på en Italiensk restaurant.

Jeg bestilte Fettuccine Al Tartufo og min samboer valgte Spaghetti Frutti Di Mare.
Begge rettene kan varmt anbefales!!

Jeg/vi kommer definitivt tilbake neste tur til København.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Pon1986
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og atmosfære, og hyggelig betjening. Dro hit med mine venninner, og det var en super matopplevelse!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, karengaas
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Et herlige sted drevet av flotte mennesker som ønsker å drive forretning og service. Meget god mat og drikke til hyggelige priser. Husk bestill bord, for her er det fort fullt

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, espenwintherd
Anmeldt 21. august 2019

Ønsket rask middag, kom tilfeldigvis over restauranten.... God mat, rask servering og god service

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Kaaresl82

Reisende som så på Perbacco, så også på

Frederiksberg, København
København, Sjælland

Har du vært i Perbacco? Del dine erfaringer!