“Tradisjonsrik og populær”

Nyhavns Faergekro
Vurdert som nr. 408 av 2 876 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Dansk, Skandinavisk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Buffet, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 16. januar 2019

Her bør man bestille bord. Jeg har bare vært her til lunsjer(frokoster), men da er det svært travelt, og folk uten bordbestilling må avvises.
Dette stedet har masse tradisjon og sjøsprøyt i veggene. Gode, romslige smørrebrød eller et gedigent sildebord kan anbefales. Likeledes de "fornuftige" (toppede) snapsene som serveres ved bordet. Ønsker man dansk, maritim sjarm... gå hit!

1  Takk, KjellPorsgrunn

Anmeldt 12. desember 2018

Det er en fordel å bestille bord. Vi gikk tidlig inn for å ha lunsj og fikk bord med en gang. Vi fikk raskt bestilt drikke og mat. Vi spiste hvert vårt smørbrød og et glass Carlsberg samt en "lille" Hyggelig betjening og greie nok priser. Vi spiste også aftens der, og vi spiste hver vår biff med pommes frites med bernaise saus. Biffen var perfekt, men pommes frites var litt vel mye firtert og bernaisesausen var vel tykk. Vi hadde igjen Carlsberg og en "lille" til maten. Avsluttet med riskrem med mandel og vant en marsipangris . Alt i alt noen skikkelige herlige måltider. Kan anbefales.

Takk, Hans008
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Når jeg er i København er «frokost»på Nyhavns Færgekro et høydepunkt! De kan sild, og jeg elsker deres sildebord!
Det smaker ikke dårligere med en Nyhavns økologiske ale og en «lille en»!
Prøv!!

Takk, Bodil Alver M
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Her er man tydeligvis midt på «stripa»
Ta gjerne e forrett og et glass, men glem resten.
Sen, dårlig og uengasjert mat og betjening.
Kalde poteter, ja dersom du liker det.
Tørr kylling, helt perfekt.
Full rekning, selvfølgelig dersom msn godtar slikt.

Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til seks for lunsj inne pga usikker værmelding men da sola kom, fikk vi bord ute. Hyggelig betjening som responderte på vink og bestillinger selv om det var svært travelt. Rask servering hele tiden. Nydelig smørbrød med rødspette og reker. Kommer tilbake både til Nyhavn og Færgekroen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, ErikWH58

Reisende som så på Nyhavns Faergekro, så også på

Har du vært i Nyhavns Faergekro? Del dine erfaringer!