“Familievennlig. Kule lokaler, god utsikt, bra mat”
Anmeldelse av Sticks’n’Sushi

Vurdert som nr. 242 av 2 830 Restauranter i København
Omgivelser: Indre Vesterbro
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Familievennlig. Kule lokaler, god utsikt over tivoli og by på andre siden. Fin barnemeny med masse grønnsaker god mat. Morsom håndkle

Takk, erlendoz
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks’n’Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2020

Kære erlendoz,

Tusind tak, fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg hos os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig oplevelse hos os og nød udsigten ud over haven. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten og håber, vi må byde jer velkommen en anden god gang.

Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min feiret nyttårsaften på denne restauranten, og vi kunne virkelig ikke valgt noe bedre. Maten var utrolig god, hver bit man tok var en magisk opplevelse! Omgivelsene var helt ypperlige for en nyttårsfeiring, vi hadde god utsikt til fyrverkeriet. Servicen var upåklagelig, genuint hyggelige servitører som jobbet hardt for alle besøkende. Rettene kom etter min mening litt for raskt i starten, men dette ble bedre etterhvert. Kan anbefale dette stedet på det sterkeste!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, IMT92
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks’n’Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Kære IMT92,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver din feedback videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Sticks'n'Sushi

Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Vi booket bord her ikke mindre enn to ganger denne turen. Maten er helt fantastisk god. Beliggenheten rett ved Tivoli og utsikten gjør matopplevelsen enda bedre! Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, yngvart2018
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks’n’Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Kære yngvart2018,

Mange tak for de pæne ord. Vi værdsætter altid feedback og sætter pris på, at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg. Vi lover at give dine pæne ord videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

Sticks'n'Sushi

Anmeldt 22. april 2019

Litt uheldig med bestillingen og kald vin men betjeningen ordnet raskt opp. Utvalget i mat og vin er meget bra til fornuftige priser. På tross av full restaurant og litt uheldige omstendigheter følte jeg at vi fikk meget bra service. Anbefaler et besøk her om man liker sushi, og kommen man litt sent når det er mørkt får man en fin utsikt over Tivoli.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Geir H
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks’n’Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Kære Geir H,

Tusind tak, fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg hos os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig aften hos og at I fik løst situationen på aftenen.

Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Dette stedet tok oss med storm. 4 voksne venninner på tur. Vi ble møtt av supre servitører, smilende blide og imøtekommende. Maten var veldig god, drinkene freshe, prisen helt ok, og med en terasse med utsikt ut i Tivoli ble dette en veldig hyggelig og fin kveld.

Neste tur til Køben skal jeg hit igjen.

1  Takk, Hanne-Monica
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks’n’Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Kære Hanne-Monica,

Tusind tak, fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg hos os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig aften hos. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten og håber, vi må byde jer velkommen en anden god gang.

Sticks’n’Sushi

Reisende som så på Sticks’n’Sushi, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Sticks’n’Sushi? Del dine erfaringer!