Trip.com
ScandicHotels.comUSD 201
Expedia.comUSD 201
CheapTicketsUSD 201
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Vi var 2 par som bodde på hotellet en langweekend. Sentralt beliggende i Kødbyen og nært metroen. Nytt flott hotell, veldig bra restaurant og bar, overraskende fint og bra treningsrom, stor flott lobby. Rene moderne rom, og veldig hyggelige og servicevennlige personale

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Henning F
Patrick Rasmussen, Gæsteservice/reception på Scandic Kodbyen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Kære Henning F,

Først og fremmest vil jeg undskylde for den lange svartid. Men du har ikke været glemt!

Du skal have stor tak for at dele jeres oplevelse her på Scandic Kødbyen.
Det tyder på at I har haft et rigtigt dejligt ophold her hos os og du kan tro at det varmer i disse tider.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen her hos os igen i en ikke så fjern fremtid.

De bedste hilsner

Anmeldt 6. desember 2019

Flott og nytt hotell i en hipp bydel av København, dog ikke det mest sentrale. Rommene har sjarm og står i stil til hotellets beliggenhet. Veldig gode senger. Mye liv i helgene, spesielt i fellesområdene. God frokost men kommer du i prime-time (09:30-11:00) kan du risikere å ikke få sitteplass, hvertfall ikke et nyvasket spisebord. Håper også på litt bedre renhold av selve rommet neste gang. Alt i alt, anbefales til vennegjenger og kjærestetur.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, rikke9757
ScandicKodbyen, Shiftleader på Scandic Kodbyen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us, as well as leaving a review of your experience with us.

Terrific that you enjoyed the charm of the hotel, and found the lobby & bar area to be lively - it is our goal to also provide a comfortable and stylish atomsphere for our guests to return to and enjoy a nice beverage or meal.
During days where we are fully booked, and espiecally the weekend, the majority of our gurests eat breakfast around 09:30-11:00. It is quite a task to seat that many people, so we are constantly looking for ways we can improve on this aspect, and have some plans in works.

So thank you for all the feedback, and nice comments. We hope Copenhagen treated you well, and that we would have the pleasure of welcoming you back.

Best regards,
Samuel Malpiedi
Front Office Shiftleader

Anmeldt 25. november 2019

Veldig fint hotell, god seng, god frukost, hyggelig personal og treningsrommet var et pluss :-) Gå avstand til det meste :-) Til neste gang har vi lært at ønsker vi ut å spise iløpet av dagen/ kvelden på restaurant så må vi bestille bord.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, MTV86
Anmeldt 18. november 2019

Stort rom og stort bad. Men det er vel kanskje det rom for funksjonshemmede er. Ingen av oss er funksjonshemmede så det var litt merkelig å få tildelt et sånt rom. Vi savner at det er vann på rommet, men det kan kjøpes i resepsjonen (hvis man husker det). Frokosten er vel ikke av det mest spennende, men godkjent. Og sengene innbyr til en god natt søvn. Vi valgte dette hotellet fordi det er 2 kvartaler unna der datteren vår bor mens hun studerer. Og du går inn til sentrum på under halv time. Men for all del du har alt du trenger av restauranter og kafeer i nærheten.

Takk, Truls E
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk velkomst på deres hotell! Vi spurte i forkant om det var mulig å ordne noe ekstra til datteren vår, som fylte 10 år dagen vi kom. Velkomsten vi fikk overgikk all forventning, og det gjorde virkelig dagen for bursdagsbarnet ❤
Fint og moderne familierom, god beliggenhet i Kødbyen, et veldig stilig område med kule restauranter. Bra frokost, og hyggelig personale, vi kommer igjen neste gang vi besøker København!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Maria Kant P