“Middag for 2”

Vurdert som nr. 29 av 2 874 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Koselig lokale og betjening , forrett med tapas som var bra. Veldig god rødvin til. Hovedrett med pasta en dagens og en med laks , litt lite smak og regningen på 1300kr var ikke verdt besøket for vår del.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 143trinet
Andrea C, Ejer på Trattoria SUD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2019

Dear Trine T,
Thank you for bringing this to our attention. I'm very sorry we failed to meet your expectations. We would appreciate another chance to earn your business and we hope to see you again soon.
Best Regards,
Andrea Cassini
Restaurant Manager/Owner

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

For en kveld og for en service . Maten smakte fortreffelig og det var som å være i Italia med den herlige atmosfæren . Vi var så fornøyde og kommer gjerne igjen

Takk, 201kirstenk
Andrea C, Ejer på Trattoria SUD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Ciao Kirsten!

Dejligt at høre, at I havde en god aften i vores lille Italien midt i København. Det glæder os at høre, at maden faldt i jeres smag og at I nød omgivelserne og servicen. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Var her å spiste før jul i godt selskap. Helt fantastisk mat, drikke, atmosfære og service! Anbefaler dette stedet til alle som er i København. Er som å gå inn en dør til Italia!

Takk, L5327IPemiliel
Andrea C, Ejer på Trattoria SUD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Ciao!

Grazie mille for dine pæne ord og anbefalinger :-) Dejligt at høre, at I nød en lille pause i Italien - midt i København - og at maden også smagte jer! Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage igen en anden gang!

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

God stemning og nydelig mat og service selv om det var fult. Antipasti var spennende med mange gode smaker. Nydelig fisk dagens og til slutt deilig oster.

1  Takk, toveeriksen62
Andrea C, Ejer på Trattoria SUD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Va bene!

Grazie og tusind tak for de pæne ord. Det glæder os at høre, at du nød maden og stemningen på Trattoria Sud - og vi håber du kigger forbi igen en anden gang.

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Topp service hele veien, kjempegod mat. Pastarett nr 1 var en fiffig variant flambert i en hel parmesan. Man får det lille ekstra av en hyggelig betjening.

Takk, 200henningk

Ciao grazie!

Dejligt at høre, at du havde en dejlig oplevelse på vores lille familie-trattoria - og at du nød Mama's Pasta lige så meget som vi gør! Vi håber at se dig igen en anden god gang på Trattoria Sud.

Reisende som så på Trattoria SUD, så også på

Har du vært i Trattoria SUD? Del dine erfaringer!