“Utrolig god dimsum”

Vurdert som nr. 459 av 2 842 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god dimsum med et hyggelig personalet! «Easy going» stemning. Drar veldig gjerne tilbake hit!

Takk, ingerlisehope

Anmeldt 18. juli 2020

Var der med kone og datter på 13 år. Enkelt å booke bord, svært hyggelig betjening og utrolig gode dumplings. Virkelig verdt et besøk!

Takk, hansb149
Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig trivelig personale. Om det skulle være noe som trekker litt ned så er det at de kun godtar danske kort og ellers kun cash. Men det er minibank rett ute på plassen, så ikke noe stort problem.

Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, stefancaldenbyo
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte noen dim-sum retter, stekt ris og bak choi. Friske og gode retter. Alt i alt fornøyd med måltidet

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 354tingh
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Dette var godt. Vi elsker Dim Sum og vil gjerne spise det når vi har mulighet for det, det vil si når vi har ferie. En dag i København og Dim Sum middag er et av feriens høydepunkter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torillr215

Reisende som så på Hidden Dimsum, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Hidden Dimsum? Del dine erfaringer!