“Fantastisk”

Vurdert som nr. 18 av 3 094 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. juni 2019

Fantastisk mat og veldig servicevennlige servitører. De ga en introduksjon av hver rett da vi spiste 10-retters meny med god info og gode forslag til drikke. Kommer definitiv tilbake hit. Må prøves!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, stians741

Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Bra konsept, meget bra mat, mange spennende ulike retter og ble veldig god og mett på 10 retters meny. Kjøpte vinpakke som var så som så. Rød ok, hvit ikke så bra. Men, det som trekker ned hele opplevelsen var servitør sin mangel på kompetanse. Usikker, nervøs, ingen kunnskap om mat eller vin. Her har ledelse sviktet mht opplæring. Synd.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Trondheim68
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Hadde 13 retter hvor maten var meget smakfull og spennende! God mat for en god penge! Perfekt for feiring av bursdag eller bare en hyggelig helaften for par. God service :)

Dato for besøk: februar 2019
Takk, henrietteeinevollh
Anmeldt 4. desember 2018

Vi var 2 par som besøkte Basso 02.12, og etter 1 min diskusjon valgte vi 13 retters meny med tilhørende drikke. Vi valgte vekk hvitvin til de første rettene og tok heller noen gode sprudledråper, og det falt meget godt ut. Midtveis i måltidet gikk vi over til en anbefalt rødvin, full klaff også her. Til siste rett ble vi servert en meget god portvin, etteranbefaling fra kelner, igjen meget godt. Vi var alle enige om at dette hadde vært en særdeles god matopplevelse med fantastiske smaker, og vi opplevde kelnere som meget dyktige. Alt i alt hadde vi en fortreffelig kveld som gjør at neste gang vi er i København så vet vi hvor vi skal innta et godt måltid i hyggelige omgivelser.

Takk, TolleivB
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Kom innom ganske seint på ein søndags kveld, var få gjester igjen. Bestillte 13 retters middag med vinpakke og ble meget fornøyd. Vinpakken vi hadde bestod av 4 rause glass: musserende, hvitvin, rødvin og portvin. Maten var enkel og elegant med gode råvarer.

2  Takk, brederemb

Reisende som så på Basso København, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Basso København? Del dine erfaringer!