“Største tabben i ferien”

Indiana Mexican Restaurant
Vurdert som nr. 2 325 av 2 824 Restauranter i København
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Var på shopping med min fru og så billig buffet 69kr før kl 16. Det fristet veldig med tanke på pris og buffeen så jo faktisk god ut. Men det viste seg at dette er den dummeste avgjørelsen vi begge har tatt så langt i ferien. Nå ligger vi begge på hotellet med både mageknipe og rett og slett diaré fra en annen verden.

Kort fortalt så har vi fått matforgiftning etter å ha spist mat her. for å gjøre det verre så var maten så og si kald og lunket.

Ikke bli fanget inn av den gode lukten og den billig prisen!

2  Takk, karwanista

Anmeldt 13. august 2017

Var her å spiste med familien 2 ganger i løpet av en uke. Første gang bestilte vi ala carte, men siste gangen tok vi buffeen. Maten som ble servert her var passelig sterk og god. Hyggelig og rimelig restaurant etter et par timer på kjøpesenteret.

Dato for besøk: august 2017
Takk, kurtis60
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Helt ok mat. Ble mett, men synes maten var litt tam. Betjeningen kunne smilt litt mer. Vi spurte etter sitron i brusen, det fikk vi. Alt i alt midt på treet. Ok pris.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 110helenek
Anmeldt 13. juli 2015 via mobile enheter

Hyggelig betjening og veldig god mat til en billig penge! Rent og pent. Anbefales for ett raskt måltid under handleturen.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, 874turidg
Anmeldt 2. april 2015

Buffeen var variert, velsmakene og utroli billig.
Betjeningen var kjappe til å rydde og vask bord og buffeen ble hyppig fylt på. Mange gjester og stor omsetning på buffeen så ingen fare for at maten blir stånde lenge.
Det eneste som trekker litt ned er stresset betjening som hindret full nytelse av maten.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, RB844

Reisende som så på Indiana Mexican Restaurant, så også på

Har du vært i Indiana Mexican Restaurant? Del dine erfaringer!