“Nydelig street food”

Vurdert som nr. 16 av 174 Smått og godt i København
Omgivelser: Amager
Omgivelser: Amager
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Helt supert sted om du er glad i street food. Mange forskjellige food-stands fra alle verdens hjørner til en akseptabel pris. Ta båtbussen fra Nyhavn til Refshaleøen.

2  Takk, KennethO547

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Veldig variert utvalg!
Ligger i et gammelt industriområde. Sjarmerende sted og folk. Anbefales på det sterkeste hvis du er i København!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Jan Erik N
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Ut her på Refshaleøen burde flere ta seg en tur. Utrolig spennende konsept, mye forskjellig mat, fra flere land, selges i boder og du finner selv et sted å sitte, ute eller inne. Flere stoler ute på en stor plass med masse sand, her kan man sitte og se på solnedgangen over Køben.
Ta en tur

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, merkvann
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Pulserende sted med mat fra alle verdenshjørner. Arvtager etter forrige «Papirøen». Festivalstemningen var litt høyrere i helgen så anbefaler barnefamilier å velge ukedager eller dagtid for en bedre opplevelse. Litt lenger unna men det er veldig fint å sykle ut dit eller ta bussen.

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, MiriamH1978
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Reffen er helt fantastisk, og et obligatorisk sted å dra om man er i København. Vi dro hit hele to dager av langhelgturen vår. Ved fint vær er det herlig å sitte ute med god drikke og hyggelig selskap. Utrolig mye god urban mat å velge mellom. Alt fra grill, fisk, kaker og indisk. Smaker kjempe godt alt sammen! Vi var der under jazzfestivalen, så var dritbra livemusikk også! Folk danset og koste seg! Anbefales sterkt!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, fruktsalat

Reisende som så på Reffen, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Reffen? Del dine erfaringer!