“Kan ikke kalles lasagne”
Anmeldelse av La Sirene

La Sirene
Vurdert som nr. 2 335 av 3 005 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Vi ble plassert av en smålig irritert mann ute i pøsregnet. Når vi flyttet oss inn var han svært sur. Vi ventet en god stund på maten, selve lokalet var ganske trivelig. Maten som kom var av svært ulik kvalitet. Pizzaen vi fikk var god, men de to pastarettene vi fikk var ikke særlig gode. Lasagnen var helt grå og ekstremt tørr. Gikk ikke an å spise opp engang. Den andre pastaretten besto av så mye skinke at det var kvalmende. Anbefales ikke, men dersom du skulle havne der anbefales pizzaen fremfor pastaen.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, BoardingPass799972

Anmeldt 4. juli 2023

Fikk først feil drikke. 2/4 drikker feil. Fikk heller ikke maten før etter 1,5 time. Kelnerne er også veldig surrete og jobber sakte.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Andrea N
Anmeldt 21. mai 2023 via mobile enheter

Maten kom aldri. Eneste som gjorde en god jobb var han i baren og han var maks 12 år. Useriøs plass. Ølglasset var fullt i små fluer

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Øystein N
Anmeldt 16. desember 2022 via mobile enheter

Fortreffelig mat!:) veldig hyggelig betjening. God atmosfære. Fint volum på bakgrunnsmusikk som passer restauranten perfekt.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, Ole V
Anmeldt 30. september 2022 via mobile enheter

Utmerket mat! Trivelig atmosfære. Hyggelig betjening. Intimt og koselig. Absolutt verdt ett besøk. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2022
Takk, knut a

Reisende som så på La Sirene, så også på

København, Sjælland

Har du vært i La Sirene? Del dine erfaringer!