“Veldig dyrt sted, men maten var fantastisk! ”
Anmeldelse av MASH

MASH
Vurdert som nr. 201 av 2 824 Restauranter i København
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse, Dansk
God for: Forretningsmøter, Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dyrt sted, men maten leverte absolutt!! Vi bestilte to burgere og jeg har aldri spist en burger hvor kjøttet er mørt og smelter på tunga. Dette stedet anbefales hvis du liker biff og/eller burger av god kvalitet!

Ble servert vann ved siden av maten som de tok 100kr betalt for, noe vi ble litt sjokka over. Pluss at det kosta over 800kr for burger og to øl..

2  Takk, maiaulrikke
Mashheadquater, Gæsteansvarlig på MASH, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Tusind tak for dit review - Det glæder os at i nød jeres middag og besøg her på MASH :)

Anmeldt 2. mars 2020

Her snakker vi biff.
Menyen er enkel, men inneholder mer enn nok for en som liker biff. Jeg ble ikke helt klok på danskenes mørbrad, men godt var det.
Savnet kanskje noe så enkelt som indrefilet.
Godt tilbehør og hyggelig stemning.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Glenn Ø
Mashheadquater, Markedsføring på MASH, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Kære Glenn - mange tak for dit review.
Vi håber, at se jer igen her på MASH.

Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk. Vi spiste både forrett, flere forskjellige biff og tilbehør. Alt smakte nydelig og flere mente det var den beste biffen de hadde fått. Kan absolutt anbefale ribb eye steak.

Men vi satt ganske nærme baren og musikken var alt for høy. Vi hørte nesten ikke hva servitøren sa. Og i følge mamma var det litt slitsom musikk til maten. Prisene for biffen er faktisk dyrere enn i Norge, men som sagt var det nydelig.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, juliehK8076CO
Mashheadquater, Gæsteansvarlig på MASH, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2019

Hej Julie - Tak for din review.
Vi er glade for at i nød jeres måltid.
Jeg sender dine kommentarer videre til restaurantchefen.
Mvh. Anja, MASH.

Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Super god service med god informasjon om maten som ble servert. Rask servering og utrolig bra personale! Maten var ypperlig, kommer gjerne tilbake hit! Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, thecha94
Mashheadquater, Gæsteansvarlig på MASH, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Mange tak for anmeldelsen - Det glæder os meget at læse.
Mvh. MASH

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

En fantastisk god mat opplevelse hvis du liker biff. Godt utvalg av biffer. Biffen er servert slik du ønsker den. Tilbehøret var også veldig smakfullt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, StianH_13

Reisende som så på MASH, så også på

København, Sjælland

Har du vært i MASH? Del dine erfaringer!