CheapTicketsUSD 78
Trip.comUSD 82
getaroom.comUSD 100
Anmeldt 9. januar 2020 via mobile enheter

Fint og moderne designhotell. Stort fint rom, god seng. Bra frokost. Vi likte ikke at badet var en "glassboks" i rommet, uten mulighet for litt privatliv på toalettet. Veldig lytt og ikke mulig å lukke( og låse) skyvedøra ordentlig.
En av de ansatte i resepsjonen var sur og lite serviceminded da vi ankom og min italienske kjæreste var litt usikker på hva han skulle fylle ut på skjemaet. Hadde forventet at hun svarte og forklarte på en høflig måte da han spurte henne en høflig tone om hva han skulle fylle ut.
Hotellet lå rett over gata for togstasjonen og det var mye støy hvis man hadde åpent vindu om natten.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, bentessolberg
Receptionen C, Duty Manager på Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2020

Kære bentessolberg

Mange tak fordi du har taget dig tid til, at anmelde Wakeup Copenhagen. Det sætter vi altid stor pris på, så vi hele tiden kan forbedre os.

Vi er glade for at læse at I kunne lige vores design, værelse og morgenmad.
Vi er meget kede af at høre hvis du føler I har modtaget en dårlig service på hotellet. Vores service betyder meget for os og vi arbejder hårdt på, at få vores gæster til at føle sig velkomne og hjælpe dem hvor vi kan.
Vi er også kede af at læse at I havde udfordringer med badeværelsesdør og støj fra jernbanen. Næste gang håber vi du vil komme ned til os så vi har muligheden for, at flytte jer over på et andet værelse.

Vi håber I ellers nød jeres ophold i København og jeg ønsker jer en god aften.

Madalina
Duty Manager

Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Rommet har det du trenger og ikke mer enn det. Lite rom men greit nok. Spesielt interiør som skal være mer som en kahytt på en båt. Sengen er mot vegg i begge ender . Dette resulterte i at når gjestene på naborommet kom inn og hadde en amorøs nattlig aktivitet , dunket dette inn mot mitt rom . Det ble ikke mye soving denne natten og jeg kommer heller ikke til å bo her igjen.
Frokosten var grei nok.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 26. august 2018

Bodde her to netter i forbindelse med en forretningsreise. Veldig små rom men helt ok for overnatting. Rent og godt vedlikeholdt. Jeg hadde rom mot jernbanen med et enormt bråk hvis jeg hadde vinduet åpent, men med vinduet lukket var det helt stille. Ventilasjonen fungerte bra, men kunne gjerne kjølt litt bedre. Renholdet er bra. Frokosten var litt sparsommelig, men grei. Bra service. Litt langt til sentrum og Strøget hvis man skal gå, men hotellet hadde utleie av sykler. Prisen er grei til å være i København. Hotellet kan anbefales for overnatting, men vil anbefale et annet hotell hvis man skal være der i flere dager, er en familie og skal besøke sentrum.

Romtips: Velg bort fra jernbanen for minst bråk.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, knvat
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Var her en helg i forbindelse med festival, vi ble veldig fornøyd med rommet og hotellet generelt! Fine, lyse og rene rom. Ikke for små. Veldig ålreit og hjelpsomt personale.
Kan være greit å be om rom vekk fra jernbanen som kan bråke en del.
Eneste minus var at man våknet av soloppgangen, da det var veldig tynne og korte gardiner på rommet, og litt langt unna Strøget. Ellers veldig bra, og vi kommer gjerne tilbake. Flott utsikt hadde vi også, i tillegg veldig lettvint med p-hus som leder rett til resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Ida G
Camilla M, Front Office Manager på Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Kære Ida G

Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os. Det er meget værdsat. Vi er glade for at høre at du har nydt opholdet hos os og at du fandt personalet hjælpsomt.

Du har ret i, at nogle gæster synes det kan larme lidt fra jernbanen. Her er man velkommen til at ønske et værelse som ligger væk derfra.

Dejligt at høre at I nød udsigten og vi håber snart at se jer igen.

Camilla Mørkvig
Receptionschef

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Nettopp kommet hjem fra en søskentur med barn. Min fjerde gang hos wake up, alltid vært fornøyd, men aldri reist hit med små barn før. Da ble dette hotellet litt for stusselig for oss. Ikke et eneste stellebord på hele hotellet, vi var også så heldige at vi fikk familierom, men dør mellom slik at babyene kunne ha krabbet mellom rommene, men det kostet 200kr pr dag!!!!!!. Nei takk! Hadde kunne betalt det for hele oppholdet men pr dag. Ran.
Ellers viste jeg hva jeg gikk til, lite rom, men forsatt helt greit. Rent og ryddig, hyggelig personal, og en liten rusletur til rådhusplassen. Perfekt plassering. Pr nå 17.06-20.06 er det rivningsarbeid i to blokker ned, helt grusomt med støv i øynene, vann som blir sprutet og bråk. Men man kan gå en omvei!
Tipp topp tommel opp hvis man vil bo sentralt og billig, og kanskje uten babyer.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, camilla t
Camilla M, Front Office Manager på Wakeup Copenhagen Carsten Niebuhrs Gade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Kære misstasasen

Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os. Det er meget værdsat. Vi er glade for at høre at du har nydt opholdet hos os, og at det ikke er første gang du besøgte os. Vi er dog kede af at høre, at du ikke mener vi egner os til familier. Vi har vores familieværelser, som vi synes egner sig rigtig godt. Det er dog korrekt at vi ikke har skifteplads og andre børne faciliteter.

Det er også korrekt at de er ved at rive den gamle postterminal ned, og det kan godt støve lidt. Vi håber ikke de har langt igen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen i fremtiden.

God sommer.

Camilla Mørkvig