2-timers segwaytur i København

Ulike måter å oppleve Segway Tours Copenhagen på
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Kul
Morsom
Annerledes måte å se byen på
Må gjøres
Flott med barn fra 12 år

Veldig bra guiding
Lærte nye ting selvom gjort det før

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, fruhinsch
Lars T, Manager på Segway Tours Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Tak for de dejlige ord. Jeg er glad for at i havde en kul, morsom og anderledes tour med vores guide! I er begge to selvfølgelig altid velkommen til at komme forbi på jeres næste besøg til København, så i kan få brugt jeres Segway kørekort i Københavns gader ;-)

Anmeldt 17. august 2018

Vi bestilte segway-guiding en dag i forveien, og da var det både en-og to timers turer og ulike klokkeslett å velge mellom. Vi valgte en to-timers tur, og er veldig glade for det!Vi fikk trygg og god opplæring inne i lokalene, før turen gikk ut i gatene. Guiden vår Paul, var oppdatert og kunnskapsrik, samtidig som han og la inn litt personlige og morsomme erfaringer. Vi følte oss godt ivaretatt hele tida, og anbefaler en guida tur på segway på det varmeste?

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, oplik74
Anmeldt 16. august 2018

Fikk god opplæring før vi rullet ut i gatene. Jeg trengte litt ekstra tid og det var null stress. Fikk hjelp underveis om vi trengte det. To snille guider viste oss rundt i nydelige København og vi fikk se utrolig mye på 2 timer! Anbefales og virkelig verdt pengene!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, TonjedK
Copenhagen S, Manager på Segway Tours Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Our number one priority is safety - so of course there's no stress during the training! We're glad you had a pleasant experience with us :) We look forward to welcoming you back if you should ever visit Copenhagen again.

Anmeldt 29. juli 2018

Fantastisk opplevelse! Strålende service og topp guide! Flott måte å se København og områdene rundt! Fint med god opplæring før vi ble sluppet ut i trafikken!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, steinarhanneanitae
Lars T, Manager på Segway Tours Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Tak for de dejligt positive ord. Jeg er glad for at høre i havde en fantastisk oplevelse med en god guide! I er selvfølgelig altid velkommen en anden gang, så kan i nemlig også få brugt jeres nyerhvervede Segway kørekort ;)

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Stilte opp med junior på snart 12 år. Vi fikk øve oss innendørs noen minutter før det bar ut i gatene. Glimrende tur med meget god guide og en sønn som smilte fra øre til øre da turen var over. Fikk tid til en is på veien og guiden tok bilde av oss - både med og uten hender på styret. Dette gjør vi igjen på neste tur.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, kurt M
Lars T, Manager på Segway Tours Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2018

Mange tak for de dejlige ord. Jeg er glad for at dig og junior havde en god tur og at junior smilte fra øre til øre efter turen. I er selvfølgelig altid velkommen til, at komme ud med os igen en anden gang.