Anmeldt 27. desember 2016 via mobile enheter

Et stort, nytt hotell midt mellom Kastrup og København sentrum. Lyse og luftige fellesarealer. Store rom. Nydelig seng. Fin frokost. Pluss at det var stille der, og ikke støyende musikk overalt. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Bruckner70
Anmeldt 5. desember 2016

Hotellet både leverte og skuffet. Resepsjonen gir et goldt og upersonlig inntrykk, i motsetning til en inkluderende og hyggelig betjening. Lounge tilbudet var meget skuffende. Ingen betjening da vi stakk innom, kun satt frem enkel mat og drikke for selvbetjening i dystre lokaler. Usedvanlig like hyggelig og upersonlig. Da var baren i nærheten av resepsjonen langt og foretrekke. Frokosten i den store salen var generelt god selv om kokken hadde brent alt bacon den dagen vi var der. Det er 3 minutter og gå til Metro som tar en lett inn til sentrum av København. Men det er og foretrekke og bo i sentrum og du kan også betale mer fordi du slipper taxi og annen transport som tar sin tid.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Hansaron
Anmeldt 23. november 2016 via mobile enheter

Stort forretningshotell med effektiv innsjekking. Flott rom i 23 etasje, utsikt. Hotellet er perfekt plassert mellom flyplassen og sentrum. God offentlig kommunikasjon med togbane i gangavstand fra hotellet.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, TheOddDiver
Pia-Jakobsen, Operations Director på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2017

Kære TheOddDiver

Tusind tak for at du har taget dig tiden til at sende os din feedback fra dit ophold.

Jeg er glad for at kunne læse at du har haft et godt ophold hos os og nydt vores udsigt fra 23 etage. Og især også vores location som gør det nemt at komme rundt mellem Crowne Plaza Copenhagen Towers samt København indre by.

Vi håber på at kunne byde dig velkommen tilbage en anden god gang.

Med venlig hilsen
Pia Jakobsen
Operations Director

Anmeldt 4. november 2016 via mobile enheter

Crowne Plaza har en perfekt lokasjon til flyplass og jobb, men de glemmer litt kunden og skylder på lojalitet program og for en som bruker de ofte blir dette smålig. God beliggenhet til Metro og byen gjør ar jeg anbefaler dem

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 99vidare
Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

Rommene er 100% og man kan sove en god natt og ha en god frokost. Hvis man kjøper familie rom kan man få med Tivoli billetter. Sengene er alltid fint red opp og du kan bare hoppe inn i en god natt søvn! Hotellet er mest for forenings folk og hotellet har da ikke basseng.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, stoffernv
Pia-Jakobsen, Operations Director på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2016

Kære Stoffern V,

Tak for at tage tiden til at sende os din anmeldelse fra dit ophold hos os.

Det glæder mig at læse at I havde et godt 100% ophold og kunne hoppe lige i en god omgang nattesøvn.
Jeg vil gerne dele jeres feedback med vores housekeeping, der vil blive rigtig glad for det.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Pia Jakobsen