Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her i to netter i forbindelse med sommerferien. Er lei sentrumsnære hoteller med mye støy. Her var det rolig og fredelig, med kort vei til t bane og tog. Toget tok 6 min inn til sentrum og t banen kanskje 10 min til nyhavn. Stort kjøpesenter med mange spisesteder like ved. Ingen flystøy og store gode rom. Frokosten var veldig god med hyggelig betjening. Absolutt ingenting å klage på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Torill e
Anmeldt 29. oktober 2017

Hotellet ligger rett ved Rådhusplassen og Tivoliet og noen minutter fra gågaten Strøget. Betjeningen var særdeles serviceminded og hyggelige, uansett hvem man var i kontakt med. Bilparkeringen ble ordnet og rommet sto klart selv om vi kom tidligere en vanlig innsjekkingstid. Det var stort og romslig, med gode senger, sofa. lenestol og skrivebord. Langt mer enn en kan forvente at et superior dobbeltrom. Hotellets bar er svært hyggelig, og restauranten kan absolutt anbefales. Den tilbød en prisreduksjon på 20 prosent for hotelletts gjester.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, j0hnharb0
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Meget bra standard på rom, fine møteromsfasiliteter. Hele bygningen er luftig og gir et inntrykk av svært god plass. Bra mat og hyggelig betjening. Shuttlebuss til/fra flyplass hver halvtime. Nærhet til Kastrup (5 min) gjør dette til et attraktivt møtested.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Anders T
Anmeldt 27. desember 2016 via mobile enheter

Et stort, nytt hotell midt mellom Kastrup og København sentrum. Lyse og luftige fellesarealer. Store rom. Nydelig seng. Fin frokost. Pluss at det var stille der, og ikke støyende musikk overalt. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Bruckner70
Anmeldt 5. desember 2016

Hotellet både leverte og skuffet. Resepsjonen gir et goldt og upersonlig inntrykk, i motsetning til en inkluderende og hyggelig betjening. Lounge tilbudet var meget skuffende. Ingen betjening da vi stakk innom, kun satt frem enkel mat og drikke for selvbetjening i dystre lokaler. Usedvanlig like hyggelig og upersonlig. Da var baren i nærheten av resepsjonen langt og foretrekke. Frokosten i den store salen var generelt god selv om kokken hadde brent alt bacon den dagen vi var der. Det er 3 minutter og gå til Metro som tar en lett inn til sentrum av København. Men det er og foretrekke og bo i sentrum og du kan også betale mer fordi du slipper taxi og annen transport som tar sin tid.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Hansaron