Gratis avbestilling frem til 25.07.21
ZenHotels.com
Prestigia.comUSD 154
CheapTicketsUSD 141
Anmeldt 13. juli 2019

Virkelig imponerende hotel litt utenfor Køpenhavn .Jernbanenligger rett utenfor hotllet og det er veldig enkelt å ta toget inn til centrum. Det er mye vanskeligere å komme tilbake da det er ganske forvirrende å finne ut hvilket tog som går tilbake, vi endte opp med Taxi for 400 kr på tross av at vi hadde Københavnerkortet med gratis tog

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Ballak
Jens F, General Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Dear Ballak

Thank you for your feedback on your recent stay at the Crowne Plaza Copenhagen Towers.

I am delighted that you enjoyed all aspects of your stay and you were impressed with the hotel. I am sorry that you found it difficult to find your way back which resulted in a hefty taxi charge. The front desk team have small direction cards ready to hand out to help all our guests reach the city and return with ease and i ask if you choose to stay with us again to pass by reception and they will be more then happy to help you.

Thank you for your feedback and we look forward to welcome you back in the future.

Best regards

Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Flott hotell med nydelig mat i freshe omgivelser. Hyggelig betjening alle plasser. Alt i umiddelbar nærhet med metro til sentrum og flyplass. Perfekt hotell ved arrangement på Royal Arena. Stor parkeringskjeller.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, FrequentFlier376751
Jens F, General Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Kære FrequentFlier376751

Det glæder mig at se, at du har haft en så positiv oplevelse på vores hotel.

Mange tak for din feedback vedrørende vores personale. Jeg vil sørge for at dele det med mine kollegaer, som vil være taknemmelig for dine venlige ord.

Med venlig hilsen

Anmeldt 15. februar 2019

Meget fint hotell som har det meste , god mat , koselig lobby bar i en grønn oase , fitness rom , kort vei til T bane (Metro) inn til sentrum som går vært tiende minutt , shopping senter på utsiden av hotellet hvor det meste finnes ( Fields )

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tisleia123
Jens F, General Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Dear erikr608

Thank you very much for choosing the Crowne Plaza Copenhagen Towers for your trip to Copenhagen and taking the time to share your experience with us.

We are happy for your positive words about our BARK bar, hotel services, and location.

We hope to welcome you back very soon

Yours Sincerely

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her i to netter i forbindelse med sommerferien. Er lei sentrumsnære hoteller med mye støy. Her var det rolig og fredelig, med kort vei til t bane og tog. Toget tok 6 min inn til sentrum og t banen kanskje 10 min til nyhavn. Stort kjøpesenter med mange spisesteder like ved. Ingen flystøy og store gode rom. Frokosten var veldig god med hyggelig betjening. Absolutt ingenting å klage på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Torill e
Anmeldt 29. oktober 2017

Hotellet ligger rett ved Rådhusplassen og Tivoliet og noen minutter fra gågaten Strøget. Betjeningen var særdeles serviceminded og hyggelige, uansett hvem man var i kontakt med. Bilparkeringen ble ordnet og rommet sto klart selv om vi kom tidligere en vanlig innsjekkingstid. Det var stort og romslig, med gode senger, sofa. lenestol og skrivebord. Langt mer enn en kan forvente at et superior dobbeltrom. Hotellets bar er svært hyggelig, og restauranten kan absolutt anbefales. Den tilbød en prisreduksjon på 20 prosent for hotelletts gjester.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, j0hnharb0