Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Expedia.comUSD 142
CheapTicketsUSD 142
getaroom.comUSD 145
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min mann bodde her en natt på vei hjem fra ferie i Tyskland. Hotellet er stort og rett ved Fields kjøpesenter. Vi reagerte på at damen ved innsjekk uten videre snakket engelsk til oss selv om vi forstår og snakket norsk/dansk. Vi fortsatte på norsk/ dansk og hun svarte på engelsk. Hun kunne f eks presentert seg og opplyst at hun ikke snakket dansk så hadde samtalen blitt enklere og hyggeligere. Hun tok som en selvfølge at vi snakker engelsk. Det gjør vi, men hvordan vil danske gjester som ikke forstår engelsk føle seg med en slik velkomst i sitt eget land?! Rommet hadde god utsikt og var stort. Det hadde vannkoker, kaffe, te og kjøleskap. Men det luktet ikke godt der og toalettet var skittent. Det så ut som noen hadde vært på do nylig da det var papir som ikke hadde blitt skylt ned nedi doet.
Vi ville bruke gymet på hotellet før vi dro hjem, selv om gjester har gratis tilgang til Sats rett ved i Fields. Vi ønsker å trene alene pga smittefare i et stort gym. Det var skittent på gulvet, selv om det i disse koronatider var plakater om at de har økt renholdsrutinene under pandemien. Det var ingen matter der og ingen bosuballer heller. Jeg kunne fint vasket matta etter bruk. I et så stort hotel som fremstår profesjonelt, bør de vaske bedre. Vi spiste ikke frokost der.

2  Takk, Catarina S
Anmeldt 13. juli 2019

Virkelig imponerende hotel litt utenfor Køpenhavn .Jernbanenligger rett utenfor hotllet og det er veldig enkelt å ta toget inn til centrum. Det er mye vanskeligere å komme tilbake da det er ganske forvirrende å finne ut hvilket tog som går tilbake, vi endte opp med Taxi for 400 kr på tross av at vi hadde Københavnerkortet med gratis tog

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Ballak
Jens F, General Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Dear Ballak

Thank you for your feedback on your recent stay at the Crowne Plaza Copenhagen Towers.

I am delighted that you enjoyed all aspects of your stay and you were impressed with the hotel. I am sorry that you found it difficult to find your way back which resulted in a hefty taxi charge. The front desk team have small direction cards ready to hand out to help all our guests reach the city and return with ease and i ask if you choose to stay with us again to pass by reception and they will be more then happy to help you.

Thank you for your feedback and we look forward to welcome you back in the future.

Best regards

Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Flott hotell med nydelig mat i freshe omgivelser. Hyggelig betjening alle plasser. Alt i umiddelbar nærhet med metro til sentrum og flyplass. Perfekt hotell ved arrangement på Royal Arena. Stor parkeringskjeller.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, FrequentFlier376751
Jens F, General Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2019

Kære FrequentFlier376751

Det glæder mig at se, at du har haft en så positiv oplevelse på vores hotel.

Mange tak for din feedback vedrørende vores personale. Jeg vil sørge for at dele det med mine kollegaer, som vil være taknemmelig for dine venlige ord.

Med venlig hilsen

Anmeldt 15. februar 2019

Meget fint hotell som har det meste , god mat , koselig lobby bar i en grønn oase , fitness rom , kort vei til T bane (Metro) inn til sentrum som går vært tiende minutt , shopping senter på utsiden av hotellet hvor det meste finnes ( Fields )

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tisleia123
Jens F, General Manager på Crowne Plaza Copenhagen Towers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Dear erikr608

Thank you very much for choosing the Crowne Plaza Copenhagen Towers for your trip to Copenhagen and taking the time to share your experience with us.

We are happy for your positive words about our BARK bar, hotel services, and location.

We hope to welcome you back very soon

Yours Sincerely

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her i to netter i forbindelse med sommerferien. Er lei sentrumsnære hoteller med mye støy. Her var det rolig og fredelig, med kort vei til t bane og tog. Toget tok 6 min inn til sentrum og t banen kanskje 10 min til nyhavn. Stort kjøpesenter med mange spisesteder like ved. Ingen flystøy og store gode rom. Frokosten var veldig god med hyggelig betjening. Absolutt ingenting å klage på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Torill e