“Lunch”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Vi var en tur i Nyhavn, og da det nærmet seg lunchtider valgte vi denne restauranten å spise på. Siden det var litt vind, valgte vi å sitte innendørs. Vi ble tilvist bord i en krok like innenfor inngangen. Vi ble møtt av en hyggelig personell, og fikk bestilt fort rettene fort. Serveringen gikk også kvikt siden det kun var lunch. Jeg bestilte et rekesmørbrød. Det var en enkel skive toppet med reker. Det var godt med reker, men de var ikke ferske (de var små, og sannsynligvis ligget en stund i lake). Som tilbehør var en liten skål med majones. Betalte DK 125,- for denne, det synes jeg var i overkant. Regner med adressen (Nyhavn) var med å påvirke prisen. Etter smørbrødet fikk vi servert kaffe. En Americano. To stykker fikk servert varm sjokolade. De var knapt lunken, noe som vi påpekte. De fikk servert nye. Denne gang varme. Bortsett fra dette var både mat og kaffe gjennomsnitt. Service OK.

Dato for besøk: september 2017
Takk, AndersZorn
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2017

Dear Anders,

Thank you very much for taking the time to give us your feedback from your visit with us. We work hard every day to improve the overall guest experience when visiting Havfruen and because of that your comments are really important and highly appreciated.

Best wishes,

Søren
Assistant Restaurant Manager

Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Meget gode østers. Grei men litt smakløs lapskaus. Grei sjokoladekake. God service. Fint sted for å se på folkelivet langs kaien.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Arild K
Anmeldt 5. august 2015 via mobile enheter

De får pluss for fantastisk beliggenhet, men menyen var liten og maten vi spiste var veldig ordinær. Rødspette, fiskesuppe og dagens fisk ble spist. Ingen av rettene fortjener mer enn 3. + for proff og hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2015
Takk, 788mariannek
Anmeldt 18. juli 2015

Et typisk sted i Nyhavn med god mat og bra servise. Dette stedet er et av de beste langs havnen. Det er fint å sitte der å betrakte livet.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 27. september 2014 via mobile enheter

Det var god mat og hyggelige servitører. Er helt grei restaurant å starte ferien sin hos. Biffen jeg bestilte var mør å god. Fisken var godt tilberedt og var perfekt stekt. En restaurant det er verdt å dra tilbake til

Takk, SillyeckTravel

Reisende som så på Restaurant Havfruen, så også på

Har du vært i Restaurant Havfruen? Del dine erfaringer!