“Fint spisested i godt vær”
Anmeldelse av Restaurant Havfruen

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 2. august 2018

Vi spiste en god lunsj, og så på folkene som gikk forbi og kanalen.
Maten var god og servicen bra. Vi spiste Havfruens kryddersild.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tore Ivar S
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Kære Tore,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at I både nød vores kryddersild og de flotte omgivelser i Nyhavn.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Havfruen serverer helt grei mat. Smørbrødene var ganske små etter vår smak. Her bør det bestilles minst to.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Thomasmat
Nina V, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kære Thomasmat,

Tak for din anmeldelse! Vi er glade for, at du har nydt vores mad! Vi har noteret og takker for din kommentar omkring størrelse af vores retter. Det vil vi helt sikkert tage til os!

Nina

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

En lunsj i Nyhavn i nydelig vær er et must i København. Fin uteservering, god betjening og også god mat. Moule frites og 2 danske smørbrød.

Ikke stedet for gourmet, men heller ingen turistfelle som noen skriver.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, yef70
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Kære Yef70,

Mange tak for din fine anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at høre, at I havde en god oplevelse og at I nød maden ved os.

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Koselig liten restaurant lang bryggen i Nyhavn. God mat og trivelig betjening. Litt kalde lokaler en vindfull dag i april. Takk for oss.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Bjarne B

Kære Bjarne,

Selv tak og mange tak for jeres fine anmeldelse af jeres besøg ved os.

Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Finfin servering av Line og veldig god mat (smørbrød med sennepsild), god akevitt og bra beliggenhet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, DagJenssen
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2018

Kære DagJenssen,

Tusinde tak for den fine anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at høre, at I har haft en god frokostoplevelse, da I besøgte os.

Reisende som så på Restaurant Havfruen, så også på

Har du vært i Restaurant Havfruen? Del dine erfaringer!