“Nytelse og service”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. august 2018

Ved litt tidlig ankomst, var det reserverte bordet fortsatt opptatt. Kelner anbefaler oss å vente litt ved kaia. Mens vi venter kommer han ut på kaien og serverer oss et glass god vin. Bare minutter etter tiden for vår reservasjon, blir vi hentet ved kaia og vist til bordet.

Menyen viser en kvalitet på utvalget og sammensetning. Vi faller for hver vår hummer med noen ulike sideorders. Vi blir anbefalt en meget god vin til maten. Hummeren med sideorders var av meget god kvalitet. Det smakte fortreffelig sammen med den anbefalte vinen.

Vi valgte ulike dessert fra menyen som ble et flott punktum på et nydelig måltid.

Dette i tillegg til rask og svært hyggelig service gjorde at måltidet ble en kosestund på omtrent 3 timer for oss.

Prismessig var det meget overkommelig og fornuftig.

Restaurant Havfruen i Nyhavn gis de beste anbefalinger for et romantisk måltid.

Dato for besøk: august 2018
Takk, termar2018
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Kære Termar2018,

Mange tak for din rigtig flotte anmeldelse. Jeg er meget glad for at høre, at I havde en dejlig aften, da I besøgte Havfruen.

På snarligt gensyn.

Anmeldt 2. august 2018

Vi spiste en god lunsj, og så på folkene som gikk forbi og kanalen.
Maten var god og servicen bra. Vi spiste Havfruens kryddersild.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tore Ivar S

Kære Tore,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre, at I både nød vores kryddersild og de flotte omgivelser i Nyhavn.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Havfruen serverer helt grei mat. Smørbrødene var ganske små etter vår smak. Her bør det bestilles minst to.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Thomasmat
Nina V, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kære Thomasmat,

Tak for din anmeldelse! Vi er glade for, at du har nydt vores mad! Vi har noteret og takker for din kommentar omkring størrelse af vores retter. Det vil vi helt sikkert tage til os!

Nina

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

En lunsj i Nyhavn i nydelig vær er et must i København. Fin uteservering, god betjening og også god mat. Moule frites og 2 danske smørbrød.

Ikke stedet for gourmet, men heller ingen turistfelle som noen skriver.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, yef70
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2018

Kære Yef70,

Mange tak for din fine anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at høre, at I havde en god oplevelse og at I nød maden ved os.

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Koselig liten restaurant lang bryggen i Nyhavn. God mat og trivelig betjening. Litt kalde lokaler en vindfull dag i april. Takk for oss.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Bjarne B

Kære Bjarne,

Selv tak og mange tak for jeres fine anmeldelse af jeres besøg ved os.

Reisende som så på Restaurant Havfruen, så også på

Har du vært i Restaurant Havfruen? Del dine erfaringer!