“Hyggelig i Nyhavn”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde det hyggelig i Nyhavn og bestilte varme alkoholholdige drikker for å holde varmen i førjulskulda.
Kaffen og gløggen var lunken og ødela således inntrykket. Dette trekker ned!!!
Flott og ren uteservering med oppvarming. Hyggelig betjening.

Takk, Rune1973

Anmeldt 10. oktober 2018

Vi ble dårlig av hummeren. En tre retters middag med hummer ødela en fin sommerdag i København. Vi spurte ved bestilling om hummeren var fersk og nykokt. Det ble bekreftet av servitøren. Den ene hummeren hadde frosne klør. Vi prøvde å fortelle servitøren at hummeren var frossen, men det ble ikke beklaget eller på noe vis erstattet med ny mat. Servicen var en katastrofe ellers!
Vi ble dårlig i magen og måtte tilbringe resten av kvelden på toalettet på hotellet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, MilorgBergen
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Dro hit for en hyggelig parmiddag med treretters. Hummer til forrett, biff av okse til hovedrett og créme brûlée til dessert. Virkelig noe av det beste jeg har smakt. God service og fantastisk atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Linn H
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Jeg ser noen skriver at servicen på Barock har vært dårlig. Vi kom dit i et forferdelig tordenvær, og satt ute. Takrennene til parasollene holdt ikke, men kelnerne ofret seg for gjestene. De ble søkk våte. Mellom forsøkene på å hjelpe gjestene, ryddet de bord og serverte mat. Og var smilende og blide. Imponerende, og godt gjort.

Maten var god, og kan absolutt anbefales. Og Nyhavn er sjarmerende.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mortenj960
Anmeldt 6. august 2018

Dette var ikke den gode Nyhavn standarden som stedet er kjent for, grei mat men dårlig service og her er det mange forbedringsmuligheter. Gå heller til de andre restaurantene nedover og prøv lykken der. Det er også dyrt for den simple maten som ikke er noe stort bedre enn på et enkelt gatekjøkken!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RaymondHed

Reisende som så på Barock, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Barock? Del dine erfaringer!