eDreams
Expedia.comUSD 157
CheapTicketsUSD 157
FindHotel
Anmeldt 25. juli 2020

Litt vanskelig å finne frem når du kommer med bil. Hotellnavnet står på feil side, slik at du ikke ser det. Fantastisk hotell med lydtette rom. Vi lå i første etg. Ut mot hovedgaten, kunne ikke høre trafikken. Rommet var app. Styrt til alt fra lys til gardiner Fantastisk behjelpelig personell, anbefales:-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, jarlebye
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var helt fint og moderne. Gøy med «high-tek» romkonsept.
Upåklagelig service fra veldig blide og imøtekommende personale!

Her får du mye til god pris!

Kommer gjerne igjen ved neste Københavnvisit :)

1  Takk, Sindre99
Anmeldt 3. desember 2019

Moderne og ganske annerledes hotell. Ikke store rom, men smarte og gode løsninger. God seng og stooor dyne. God frokost og toppetasjen, 7 egt. er innsjekking, matsal og bar/oppholdsstue. FLOTT utsikt.
Anbefales for de som vil ha en litt annen hotellopplevelse!

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, brakkvannstravel
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Sentralt på Rådhusplassen med gangavstand til alt. Check-in disk i 7.etg. Hyggelig fellesområde med god utsikt. Kompakt rom, rent og fint. Teknologisk, all lys, lyd og gardiner kunne styres fra en PAD. Mulighet for frokost, men den brukte vi ikke. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Anette1363
Anmeldt 9. oktober 2019

Stor seng, men må hoppe oppi fra fotenden og krype bort til puten. Vasken står inne i rommet og ikke på badet. Kjempe uhygienisk at man ikke kan vaske hender før man åpner dører. Lite rom, men rent. Har ikke noen formening om resten at hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, AnitaRolf
citizenMartina, welcoming all the explorers, adventurers and dreamers på citizenM Copenhagen Radhuspladsen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2019

Hello " AnitaRolf",

thank you for taking the time to post your comment online.

I am sorry to read you did not like the design of our rooms. Our beds are actually square so if you move the pillows under the window there is no need to jump over your partner.

At citizenM we understand we do things differently and this could be not to everyone's taste. Thank you for giving us a try anyway.

We hope you enjoyed your time in the city.

Safe travels,
citizenMartina