3 personer ser på dette hotellet
CheapTicketsUSD 80
Trip.comUSD 87
Anmeldt 1. mars 2020

Moderne og enkle rom. Gode senger. Flott frokostsal på toppen med nydelig utsikt. (Kan tenke meg det er fint på sommeren)Frokost var enkel, men godt det som var der. (kunne vært litt billigere av den grunn) Ellers er hotellet bra i forhold til pris pr. rom.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, vsveen237218
Tanja Kærgaard, Guest Services / Front Office på Wakeup Copenhagen Bernstorffsgade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kære vsveen237218,

Mange tak for din fine anmeldelse af dit ophold hos os, det sætter vi rigtig stor pris på. Vi er glade for at læse at I har været tilfredse med jeres ophold og at I nød udsigten fra vores morgenmadsrestaurant på 10. etage.

Vi håber I nød København og at vi kan byde jer velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen

Tanja
Duty Manager

Anmeldt 19. januar 2020

Et fint Hotel som ikke var langt i fra shopping og restauranter. God renslighet og rommene var fine, rent og luftige rom. Hjelpsomme og hyggelige mennesker som jobber der. God plass til parkering av bil, lett og komme seg til hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, cerlan261054
Anmeldt 9. desember 2019 via mobile enheter

Elendig service. Anbefales ikke. Vi var 5 vennepar som sjekket inn. Det første de sa oss når vi sjekket inn var at vi hadde dobbeltbooket alle rommene. Selv om de hadde funnet ut av det på forhånd valgte de å ikke si fra , og vi måtte alle betale en ekstra natt for 5 ekstra rom.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, cecilieonshuusb
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Dette er et stort hotell med bittesmå rom. Det vet man når man bestiller . Så det er OK. Det som er et pluss er at det ligger veldig sentralt i forhold til tog, buss og tivoli. Det er også svært rent her.
Men altså, 1600,- norske kr. For en natt, da kan du få noe bedre. Her er det nemlig tillegg for alt. Tillegg for frokost , tillegg hvis du spør om å få sjekke inn før, til og med tillegg for oppbevaring av bagasje .
Innsjekk kl 15 er sent, du må ut 11 , så det er ikke døgnpris. Rommene er som sagt små , men at bade er midt i rommet kun med frosta glass rundt er litt så som så, jeg synes for eksempel ikke det er så stas å høre alt som foregår på do.
Anbefaler ikke dette. Kanskje hvis man skal bo på rom alene og ikke planlegger frokost , samtidig som man ikke ankommer før 15.00

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 11. oktober 2019

Fint hotell som ligger sentralt i byen med kort avstand til hovedbanegården. Dette er helt nytt hoteil som bygger på at det skal være enkelt å sjekke inn og ikke minst billig. Fine rom som er luftig minimalistiske sånn at de er lite utstyrt bortsett fra det mest nødvendige som i mange tilfeller tilfredstiller nok. I det stor og hele er vi tilfredstillend fornøyd med hotell og beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, stiankarlsen4