“god mat”

20:00
Vurdert som nr. 49 av 2 830 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Australsk, Kanadisk, Kafé
God for: Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. desember 2018

Avslappet atmosfære og deilig mat. Spiste kalv.
Hadde litt vondt av kelneren, ikke lett å skjenke vin uten dråp når en ikke har skjenketut eller servitt rundt vinflaskehalsen

Takk, Maritmora

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Koselig og intimt. Nydelig burger , nydelige lunsj små retter ! Kommer gjerne hit igjen på et senere tidapunkt ! Anbefales !

Takk, kristinsjaastad
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Pros:
Sen matservering
God mat
Sentralt
God service
Overkommelig pris

Cons:
Iitt lite på menyen
Ikke aircondition

Takk, T5197LDandreg
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste carpaccio og surf n turf med anbefalt vin til. Alt smakte helt nydelig. Veldig gode sammensetninger av smaker. Skal jeg sette fingeren på noe har jeg smakt mørere kjøtt, men gir allikevel toppscore på den totale opplevelsen.
Veldig god service og koselig sted. Betalte kr.1.000 NOK for to retter med 2 enheter for 2 personer.

Takk, 676helenem
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Staður sem maður getur átt notalega stund á meðan máltíðinni stendur, þægileg tónlist ekki of há alveg mátuleg til hægt sé að spjalla saman .

Takk, Sigríður S

Reisende som så på Restaurant Tight, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Tight? Del dine erfaringer!