“Fin atmosfære og perfekt mat”
Anmeldelse av Restaurant Tight

Restaurant Tight
Vurdert som nr. 53 av 2 876 Restauranter i København
Kjøkken: Fransk, Australsk, Kanadisk, Kafé
God for: Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Flott design og fin atmosfære i restauranten. Service var meget og maten var enda bedre. En fin kveld med god vin, god mat og fortreffelig dessert

Dato for besøk: januar 2019
Takk, glennk122

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Svært god mat, hyggelig personale og en god opplevelse at en av oss med cøliaki kunne få de fleste retter som glutenfrie. Koselige lokaler, vi koste oss og nøt maten.

Takk, Lenelilleland
Anmeldt 11. desember 2018

Avslappet atmosfære og deilig mat. Spiste kalv.
Hadde litt vondt av kelneren, ikke lett å skjenke vin uten dråp når en ikke har skjenketut eller servitt rundt vinflaskehalsen

2  Takk, Maritmora
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Koselig og intimt. Nydelig burger , nydelige lunsj små retter ! Kommer gjerne hit igjen på et senere tidapunkt ! Anbefales !

Dato for besøk: august 2018
Takk, kristinsjaastad
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Pros:
Sen matservering
God mat
Sentralt
God service
Overkommelig pris

Cons:
Iitt lite på menyen
Ikke aircondition

Dato for besøk: august 2018
Takk, T5197LDandreg

Reisende som så på Restaurant Tight, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Restaurant Tight? Del dine erfaringer!