“Ut og spise med familien ”
Anmeldelse av Tonys

Tonys
Vurdert som nr. 274 av 2 877 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Koselig sted med god og rask service. Forrett, middag og dessert var helt nydelig. Alle var kjempe fornøyde, og vi vil komme tilbake igjen neste gang vi er i København

Takk, Elinham

Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig stemning og god, enkel italiensk mat. Stedet passer fint for store grupper. Vi spiste kjøttboller - veldig godt!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Camilla S
Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Velsig god mat. Spiste og smakte på lasagne carbonara og kjøttboller. Lasagnen var laget med oksekjøtt, ikke kjøttdeig. Det gjorde en stor positiv forskjell. God bolognese saus til. Carbonara med pancetta. Saftige kjøttboller. Anbefales. Veldig bra

Dato for besøk: april 2017
Takk, Hartge
Anmeldt 4. august 2015 via mobile enheter

Leste på Tripadvisor står dette var en $$$$ restaurant. Det er det langt ifra. En 3-retters inkl 2 glass vin for 350 er ikke mye å snakke om. God og velsmakende mat. Liten meny, men det er som oftest bare positivt. Her også! Kom inn med barnevogn og det hele :-)
Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2015
Takk, crazyleg10
Anmeldt 19. juli 2015

Halvkald mat, dårlig presentert. Grei betjening/service, men det var ikke nok til å redde kvelden. Vil ikke gå dit igjen.

Dato for besøk: juni 2015
1  Takk, Asbjørn N

Reisende som så på Tonys, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Tonys? Del dine erfaringer!