Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg liker Cabinn og deres konsept. Som gjest får du et funksjonelt og ujålete rom til en meget hyggelig pris. Cabinn forsøker ikke å lure noen til å tro at et opphold hos dem er et opphold i luksus. Jeg liker ærlighet. Cabinn Metro har en god beliggenhet like ved Fields i Ørestaden. Det er veldig enkelt å komme seg dit med tog, Metro eller bil.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Jarle T
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Resepsjonen har kølappsystem, selv når de som jobber der står og diskuterer opprinnelsen av hva «bjørnetjeneste» betyr mens det er gjester som står og behøver hjelp.

Rommene er små, men renslige.
Å sove i køyeseng er mer en flashback til leirskole, og ingen höjdare.
Ute var det 24grader, og AC finnes ikke, bortsett fra i gangene utfor rommene. Vinduene kan ikke åpnes mer enn man kunne klore opp dem, og for en astmatiker var det å skulle sove i dette et sant mareritt.

Pluss for hotellet at du kan effektivisere baderomsrutinene ved å sitte på do, pusse tenner og dusje samtidig.

Videre holdt lokalbefolkningen et salig leven utenfor hotellet på parkeringa, og flere lokale ungdommer trenger å skifte lydpotta på mopedene sine.

Ta dette hotellet hvis du bare skal være en kort natt og skal videre til Kastrup.
Ellers er det jaggu ikke verdt det, selv om det er billig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, frk_lambela
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde starta ferien og planen var å sove i Spania. Men SAS rota til heile reiseplanen med forsinka fly og mangel på kabinpersonell.
I København ble vi til slutt plassert på Cabinn Metro. De hadde erfaring med sånne som oss. Ble fort sjekka inn. Et lite, men godt rom høyt oppe. God frokost. Enkelt og effektivt hotell.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Aud Venke Ø
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Er et billig hotell men veldig lite får pengene. I resepsjonen må du trekke kø lapp og vente minst 10-20 minutter.

Rommene er veldig små, harde køyesenger, et bad der du kan stå i do og dusje.
Ingen A/C så via det er +20 grader ut om dagen er det umenneskelig å sove på rommet om natta, vindu ikke mulig å åpne så veldig innestengt og dårlig luft.

Etter vasking på rom fikk vi ikke nå nytt håndkle så måtte gå ned å vente i resepsjonen i 15 minutter får å få nye.

Alt i alt var det en forferdelig opplevelse jeg ikke kan ønske noen, bruk heller litt mere penger for å sove godt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, W252SRkevind
Anmeldt 31. juli 2017

Rommet har akkurat den nødvendige størrelsen. "Badet" har det nødvendige areal og WC, vask og dusj. Du har altså alt du trenger - akkurat. Hotellet er ganske nytt, virker rent og har grei kommunilkasjon med centrum. Døgnåpent varehus som nærmeste nabo er et pluss. Du får altså alt du trenger - men det er også alt du får. Vi bodde her ifjor, og kom tilbake for 3 døgn i år. Det sier sitt.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, owlduck