Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Flott og familievennlig hotell. Vi hadde et fint familierom med egen terrasse/balkong. Mange aktiviteter for barn.(air hockey, bordtennis, fotballspill, minigolf, hoppeslott, playstation, skattejakt, kino, basseng...) God frokostbuffé, egen buffé til barn. Super, men litt dyr, middagsbuffé i restauranten. Kjekt basseng.Hyggelige ansatte.
Eneste negative var at det var glassvegger på badet(men kunne ta ned en rullegardin) og at dusjen hadde veldig ustabil temperatur og lite trykk.

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, Elin M
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Kære Elin

Tusind tak for de fine ord om Tivoli Hotel & Congress Center her på Tripadvisor.

Vi er så glade for, at I havde et dejligt ophold hos os, og at I syntes godt om vores mange aktiviteter for børn. Vi er også rigtig glade for at høre, at I nød vores store morgenmadsbuffet i Tivoli Breakfast Club med særlige børnebuffer til børnene. Det er også dejligt at høre, at I følte jer godt budt velkommen af personalet.

Med hensyn til din kommentarer om værelset er det selvfølgelig noget vi vil tage med videre til fremtidige forbedringer.

Vi håber således meget, at vi kan få fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

De bedste sommerhilsner

Elisa Greve Kriegbaum

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Veldig pent og moderne hotell. Det var morsomt pyntet og passet til navnet Tivoli hotell. To busstopp fra hovedjernbanestasjonen og det lå da med kort avstand til sentrum og Tivoli. Det var egen frokostsal for barn og meget hyggelig betjening. Svømmebassenget var det der også, men det var ikke så stort at store familier med mange barn kunne boltre seg der. Det var et typisk spa- basseng som gjorde veldig godt nytten sin tidlig på morgenen. Fikk litt følelsen av at dette var et hotell som egentlig var mest et kongresshotell, men som i sommersesongen også ville tiltrekke tivolifamiliene. Uansett en fin opplevelse som vi nok vil gjenta. Et tips til betjeningen: i barnefrokostrommet hvor barn får plukke av bufferen selv er det lurt å ikke tømme bordene for mat med en gang bordet er tomt. Min datter ville ha hjelp ved buffetten midt under frokosten. Jeg gikk et minutt ifra halvspist tallerken og kaffe. Bordet var helt tomt da jeg kom tilbake...

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, talestrip
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Stort hotell med mye å finne på for barna. Stor morsomt lekerom, basseng og nærheten til tivoli.
Var noe vanskelig å komme seg til hotellet fra flyplassen dersom man ikke benytter taxi. Taxier har ikke barneseter. God mat, veldig stort utvalg på frokost. Vi hadde familierom, men det var ikke romslig. Heller mer lite og trangt. Vi spurte om det var et stort familierom men fikk til svar at det var det største de hadde. Skulle vi booket igjen ville vi valgt 2 rom med dør imellom. Vennlig staff. Heisene brukte veldig lang tid,mye venting.

Opphold: mai 2018, reiste med familie
Takk, Nilut
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hej Peter

Tusind tak for din anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center her på Tripadvisor.

Vi er rigtig glade for, at du og din familie havde et dejligt ophold hos os, og at I synes godt om vores mange aktiviteter for børn. Vi er også glade for at høre, at I nød vores store morgenmadsbuffet, og at I følte jer godt budt velkommen af personalet.

I forhold til din feedback på vores værelser er det korrekt, at det er en god idé at booke et Familieværelse med connecting doors, dvs. to standardværelser med en dør imellem, hvis man rejser med større børn og derved har brug for mere plads på værelset.

Vi håber meget, at vi kan få fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Elisa Greve Kriegbaum

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Et flott hotell, med god service. Rommet var fint og rent. God frokost, med godt utvalg for de aller fleste ganer.
Spiste en 2-retters middag første kvelden, som ikke var helt optimalt. Spesielt med tanke på pris. Forretten var super, med svært gode smaker. Hovedretten, kylling, var heller lav på smak. Den ble servert flytende i saus, som gjorde det vanskelig å spise.
Service var ellers meget god. En hyggelig avslutning på oppholdet ble gjort i Sky Bar, med et par svært gode drinker.
Anbefaler hotellet, om du ikke ønsker å bo midt i sentrum.

Opphold: mai 2018, reiste som et par
Takk, Morten F
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Kære Morten,

Tusind tak for du tog dig tid til at skrive om jeres oplevelse her på Tripadvisor.

Vi er glade for at høre at du havde en dejlig overnatning her, med hensyn til værelserne, serviceniveau og god morgenmadsbuffet. Vi er dog kede af at høre at din oplevelse i vores Tivoli Brasserie ikke helt levede op til jeres forventning omkring kvalitet. Vi vil selvfølgelig sende din kommentar videre til vores F&B manager, så han kan tage det til sig og forbedre dette i fremtiden. Vi beklager mange gang, men er glade for at du overordnet havde et godt ophold med nogle gode drinks fra roof top baren!

Vi håber meget, at vi får mulighed at byde dig velkommen igen og ønsker dig rigtig en dejlig aften.

Amanda Kogsta
Project & Guest Relations Coordinator

Hvis du har yderligere kommentarer, er du altid velkommen at skrive til tivolicomments@arp-hansen.dk

Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Tilbrakte to netter på dette flotte hotellet i forbindelse med en stor samling med jobben. Ble skuffet over at et hotell med så stor kapasitet ikke klarte å bemanne opp en smidigere innsjekking. Å vente mellom 30-60 minutter er for dårlig. Muligens vår tilstedeværelse også førte til alternativ frokostbuffet. Den var midt på treet. Bortsett fra dette, det var flotte gode rom og bra plassering for vår del. Skulle nok sjekket opp mer fasiliteter om tiden hadde strukket til.

Opphold: januar 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Jafsy
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Kære Gæst,

Vi er glade for at høre at du overordnet havde en dejlig overnatning her, med hensyn til værelserne og god placering. Vi er dog kede af at høre at du oplevede ventetid i receptionen og det lever selvfølgelig ikke op til vores normale standarder. Vi vil tage din kommentar videre til vores Room Division manager, så hun kan følge op omkrign denne dag og hvad som gjorde at vi ikke kunne holde vores normale mål på under 5 minutter.

Vi beklager ulejligheden og håber at du alligevel fik nydt til ophold!

Vi håber også meget, at vi får mulighed at byde dig velkommen igen og ønsker dig en dejlig dag.

Amanda Kogsta