7 personer ser på dette hotellet
Etrip
Expedia.comUSD 142
Lol.travelUSD 179
Anmeldt 14. november 2018

Vi var en gjeng som reiste på langweekend tur, alle likte hotellet, men samtlige syntes det lå litt avsides. Men hyggelig betjening, herlig innredninger og inventar. Frokosten var litt dyr, selv om det var et utmerket utvalg å velge i. Stort flott rom, herlige senger. Skal man pirke litt, så kunne man fått tilbud om gratis kaffe i resepsjonen, i stede for å måtte betale for den.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, HelHuse
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kære Gæst

Tusind tak for din anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er glade for at høre, at I alle havde et overordnet godt ophold hos os, og at I synes godt om hotellets indretning, værelserne og morgenmaden. Vi er også rigtig glade for at høre, at I synes godt om den service I fik fra personalet.

I forhold til din feedback om vores beliggenhed kan vi nævne, at vi ligger kun 5 minutters gang fra Fisketorvet med over 200 forretninger og ca. 10 minutters gang fra Kødbyen, som er et trendy område med masser af gode spisesteder - så der er rig mulighed for både shopping og restauranter i nærheden.

Vi håber således meget, vi kan få fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 11. september 2018

Var der men min datter og vi fikk et veldig koselig og flott rom.
God service ved innsjekking og personalet kunne hjelpe med det meste.
Veldig koselig å ha med barn stedet, da hotellet kunne tilby flere aktiviteter for barn.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, lenemoren
Guest_Relations_TIV, Guest Relations Trainee på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Kære Lene.

Tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at dig og din datter have et godt ophold.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen

Anne Leth
Guest Relations Trainee

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Et meget gjennomført hotel fra bunn til topps. Med fabelaktig flott design på belysning, tekstiler og inventar. Rommene er hyggelige og smakfullt dekorert med livlige farger.
God kvalitet på inventar som dusj og servanter. God belysning på rom som i lobby.
Meget søt betjening som ser ut til å strekke seg langt for å hjelpe deg med hva det skulle være.
God frokost med veldig godt utvalg.
Hotellet har også et eget lekerom som er faller i smak hos både barn og foreldre.
Eneste som ikke holder kvaliteten er desverre sengene.
Virker som om du ligger på toppen av en stålfjærd å vipper.
Det er litt dumt i og med at man er på et hotell som er så godt utstyrt på alle andre måter.

Ellers fallt hotellet så i smak at jeg gjerne kommer tilbake en annen gang og det sier vel sitt.

1  Takk, larsmagnusmadsen
Guest_Relations_TIV, Trainee på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Kære Lars,

Mange tak for din anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center her på Tripadvisor. Vi værdsætter din feedback og dine flotte ord, som er en stor hjælp i vores kontinuerlige arbejde med at forbedre vores services og faciliteter.

Vi er utrolig glade for at I har haft et dejligt ophold hos os, selvom kvaliteten på sengene desværre ikke levede op til jeres forventninger.
Jeg vil tage dette videre med vores Housekeeping Manager så vi sørger for at kvalitetssikre vores senge og madrasser.

Derudover er det dejligt at høre i nød alt fra designet og interiøret på værelset til vores store morgenmads buffet i restauranten.

Jeg håber, at vi får lov til at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Kristian Mandrup
Project & Guest Relations Trainee

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vennlige og proft personale. Hotellets rom og fasaliteter var av meget god standard og vi hadde 3 trivelige dager på hotellet. Lett å gå til sentrum og Tivoli. Vi opplevde også at rommet vår ble oppgradert.

Takk, Sven F
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Kære Sven

Tusind tak for de fine ord om Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er så glade for at høre, at I havde et dejligt ophold hos os, og at I synes godt om det værelse I boede på. Vi er også rigtig glade for at høre, at I nød vores pool- og fitnessfaciliteter, samt at I synes godt om vores parkeringsforhold og cykelleje.

Vi håber meget, at vi kan få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Flott hotell. Rommet var moderne og rent, med vakker utsikt. Fint basseng, og bra treningsrom. Litt kø ved heis og frokost, ellers et supert opphold. Gode parkeringsmuligheter, mulighet for å leie sykkel.

1  Takk, irenee201

Kære Irene

Tusind tak for de fine ord om Tivoli Hotel & Congress Center.