TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 3. september 2019

Har overnattet på hotellet i forbindelse med jobbreise. Alt i alt er flott opplevelse. Hotellet ligger sentralt med gangavstand til det meste: Tivoli, city center, shoppingsenter, t-bane og tog, osv. Rom var rent med god plass og godt innredet. Frokost var bra med helt greit utvalg. Deilig med tilgang til Executive Lounge for å slappe av etter arbeidsdag og se over byen med glass øl/vin/jus.
Bruker hotellet gjerne ved senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 827arteml
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Kære Gæst

Tusind tak for de flotte ord om Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for, at du har haft et dejligt ophold hos os, og at du syntes godt om vores beliggenhed, det værelse du boede på, vores Executive Breakfast samt vores Executive Lounge med snack & drikkevarer hele dagen.

Vi håber meget, at vi kan få lov til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Et helt fantastisk hotell som vi kommer tilbake til hver gang vi er i København. Utrolig fine rom, deilige senger, rent og ordentlig. Super service, alltid hjelp med et smil. Elsker svømmebassenget såå fint spesielt om kvelden og åpent helt til kl.22! Frokosten er himmelsk, stort utvalg og masse og velge mellom av både varmmat og pålegg, yoghurt og müsli osv. Egen barnebuffet med bl.a. nystekte pannekaker med masse tilbehør. Pass på å prøve restauranten øverst på hotellet, nydelig mat og fantastisk utsikt over byen. Anbefales på det sterkeste.

Takk, cathrinet144
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Kære Cathrine

Tusind tak for de pæne ord om Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er så glade for, at I nyder at bo hos os, og at I synes godt om vores værelser, vores pool og vores store Tivoli Breakfast Club som er åben hele sommerferien. Vi er også rigtig glade for, at I føler jer godt budt velkommen af vores personale.

Vi håber meget, at vi kan få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Det var kaldt vann i dusjen under hele oppholdet. Vårt ene besøk i restauranten ble utrivelig da vi følte at vi ble fullstendig oversett etter at vi ikke bestilte alkohol. I tillegg opplevde vi lang ventetid når vi skulle sjekke inn.

Alt i alt et skuffende opphold.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, stiabere

Kære Gæst

Tusind tak for din anmeldelse af Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig kede af at høre, at opholdet ikke levede op til forventningerne, og at I ikke var tilfredse med den service vi fik I vores restaurant. Det er selvfølgelig ikke den oplevelse vi ønsker at give vores gæster, så det beklager vi virkelig. Ligeledes er vi kede af, at I oplevede lang ventetid ved check-in. Vi vil naturligvis følge op på al din feedback internt, så vi kan sørge for altid at give vores gæster en god oplevelse, når de er på besøg hos os.

Vi beklager meget, at vi ikke formåede at give jer det ophold I havde håbet op og regnet med. VI håber dog meget, at I alligevel havde et godt ophold her i København.

Anmeldt 3. august 2019

Fint rom, fin frokost og flotte lekeområder for barna.
Det som trekker ned er avstanden til Tivoli(15-20min gåtur), butikker og sentrum. Det ligger et stykke unna det meste utenom 10 jernbarnespor. Men det var ikke sjenerende støy derifra inne på rommet, det skal sies.

Taxiavstand til det meste, ihvertfall for korte barneføtter. Drosjene står linet utenfor hotellet hele døgnet, så det gikk fint. Taxi i Køben er en fryd, middels pris, men alltid veldig proffe og hyggelige sjåfører.

Veldig tullete heissystemer, måtte ofte vente leenge på en fullstappet heis. Er fortsatt imponert over hvor mange kinesere som fikk plass i heisen.

Rommene var pene, rene og smakfullt innredet.

Bassenget var helt greit, virket velholdt og rent.

Takk, Gøran R
Guest_Relations_TIV, Project & Guest Relations Coordinator på Tivoli Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Kære Gøran

Tusind tak for de fine ord om Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig glade for, at I havde et dejligt ophold hos os, og at I synes godt om vores legeområder for børn, vores pool samt at taxamulighederne i København fungerede godt for jer.

I forhold til din feedback om ventetid ved elevatorerne er det selvfølgelig noget vi vil tage med videre til fremtidige forbedringer af vores faciliteter.

Vi håber således meget, at vi kan få fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 2. august 2019

Dårlig frokost bitte små familierom. Kommer aldri til og bo der igjen i allefall ikke til den prisen. Hotellet er dårlig tilrettelagt for funksjonshemmede det samme gjelder område rundt. Ca 15 min å gå til tivoli litt rart når de kaller seg Tivoli hotel.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, toand99

Kære Gæst

Tusind tak for de fine ord om Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er rigtig kede af at høre, at opholdet ikke levede op til forventningerne, og at I var meget skuffede over vores familieværelser, vores morgenbuffet samt tilgængeligheden for handicappede. Det er naturligvis noget, vi vil tage med videre til fremtidige forbedringer af vores service og faciliteter.

Vi beklager meget, at vi ikke formåede at give jer den gode hoteloplevelse I havde håbet på og regnet med. Vi håber dog meget, at I alligevel havde en god tur til Købehavn.