8 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 167
CheapTicketsUSD 167
travelup.comUSD 181
Anmeldt 9. mars 2020

Slitt og "skittent" rom. Hele hotellet virket upersonlig og lite intimt. Rengjøring av rommet var så som så, og det hele virket ganske tilfeldig. Varme på bad var ikke satt på, og vi fant ikke ut hvordan dette skule gjøres før siste dag. Her trengs det en del fornying!

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, andersoxaas
Guest Relations, Gæsteservice/reception på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Kære Gæst

Tusind tak for din anmeldelse af jeres ophold på Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er kede af at høre, at opholdet ikke levede op til forventningerne, og at I var skuffede over kvaliteten - både på værelserne og på hotellet generelt. Det er vi selvfølgelig rigtig kede af at høre, da det bestemt ikke er den oplevelse vi ønsker at give vores gæster. Vi vil derfor følge op på din feedback internt, så vi kan se nærmere på, hvordan vi kan forbedre hotellet på dette område.

Vi er som sagt rigtig kede af, at vi ikke formåede at give jer det ophold I havde håbet på og regnet med. Vi håber dog meget, at I ellers havde et dejligt ophold her i København.

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center

Elisa Greve Kriegbaum
Project & Guest Relations Coordinator

Anmeldt 21. februar 2020

Tivoli Hotel er et supert hotell for deg som reiser med barn. Om barna ikke holder ut en hel dag på sightseeing i København, så er det mer enn nok av aktiviteter for barna inne på hotellet. I 12. etasje har de også fantastisk sushi, hvor du kan nyte maten i en huske mens du skuer utover byen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Ragnar0kk
Anmeldt 3. februar 2020

Vi var i København for å feire rund bursdag. Vi har tidligere bodd på Tivoli Hotell og syns dette er et fremragende hotell. Ved ankomst ønsket vi og oppgrader rommet og det var ingen sak, vi fikk et større rom med tilgang til spa-avdelingen. Rommet vi fikk var ikke i henhold til den standarden vi er vant til hos Tivoli hotellet, det snakka vi med personalet i resepsjonen og fikk et nytt og bedre rom. Vi opplevde en fremragende service og den måten klagen ble behandlet var first class, profesjonelt og smidig. Perfekt weekend og perfekt service på alle nivåer.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, 244einarh
Anmeldt 30. desember 2019

Ikke helt 100% fornøyd, men fint fasilitet og hyggelig house keeping. Room-service og resepsjonistene på kveldstid trenger opplæring i hvordan de skal snakke til gjestene. Ellers var alt fint, house keeping var ekstremt hyggelig også.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, i7pi7q0epo
Anmeldt 9. desember 2019

Executive- rom anbefales. Veldig bra frokost der (11 etg). Stille/ rolig og veldig bra service og mat. Vi kjørte og veldig greit med parkering i samme bygg og gå rett inn på hotellet. God service og bra renhold på rom og ellers.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, KarlsenVidar