8 personer ser på dette hotellet
Trip.com
travelup.comUSD 174
Anmeldt 20. juli 2021

Veldig koslig hotellett! Beliggenhet er i rolig sted. 15 min til sentrum. Anbefaler til andre dette hotellet.
Sengen er veldig bra :)!!! Baderomet er moderne og fint. TV-en har mange kanaler. Har strykke bred og hårfønen.

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Olga B
Guest Relations, Gæsteservice/reception på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kære Olga,

Tusind tak for den fine anbefaling og de flotte ord om Tivoli Hotel. Vi er så glade for at høre, at du har haft en god oplevelse her hos os.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen!

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center
Julie Krogh Pedersen
Guest Relations Coordinator

Anmeldt 14. august 2020

Litt trangt på rommet for en familie på 4 når sofaen er slått ut til seng. Men ellers synes jeg alt var helt topp. Enkelt og greit med parkering, og flott opplegg med all inclusive-billetter til Tivoli.
Ifm covid-19 burde det kanskje vært lagt frem hansker som gjestene kunne bruke når de forsyner seg med mat under frokosten.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Henry V
Anmeldt 9. mars 2020

Slitt og "skittent" rom. Hele hotellet virket upersonlig og lite intimt. Rengjøring av rommet var så som så, og det hele virket ganske tilfeldig. Varme på bad var ikke satt på, og vi fant ikke ut hvordan dette skule gjøres før siste dag. Her trengs det en del fornying!

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, andersoxaas
Guest Relations, Gæsteservice/reception på Tivoli Hotel & Congress Center, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Kære Gæst

Tusind tak for din anmeldelse af jeres ophold på Tivoli Hotel & Congress Center.

Vi er kede af at høre, at opholdet ikke levede op til forventningerne, og at I var skuffede over kvaliteten - både på værelserne og på hotellet generelt. Det er vi selvfølgelig rigtig kede af at høre, da det bestemt ikke er den oplevelse vi ønsker at give vores gæster. Vi vil derfor følge op på din feedback internt, så vi kan se nærmere på, hvordan vi kan forbedre hotellet på dette område.

Vi er som sagt rigtig kede af, at vi ikke formåede at give jer det ophold I havde håbet på og regnet med. Vi håber dog meget, at I ellers havde et dejligt ophold her i København.

De bedste hilsner
Tivoli Hotel & Congress Center

Elisa Greve Kriegbaum
Project & Guest Relations Coordinator

Anmeldt 21. februar 2020

Tivoli Hotel er et supert hotell for deg som reiser med barn. Om barna ikke holder ut en hel dag på sightseeing i København, så er det mer enn nok av aktiviteter for barna inne på hotellet. I 12. etasje har de også fantastisk sushi, hvor du kan nyte maten i en huske mens du skuer utover byen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Ragnar0kk
Anmeldt 3. februar 2020

Vi var i København for å feire rund bursdag. Vi har tidligere bodd på Tivoli Hotell og syns dette er et fremragende hotell. Ved ankomst ønsket vi og oppgrader rommet og det var ingen sak, vi fikk et større rom med tilgang til spa-avdelingen. Rommet vi fikk var ikke i henhold til den standarden vi er vant til hos Tivoli hotellet, det snakka vi med personalet i resepsjonen og fikk et nytt og bedre rom. Vi opplevde en fremragende service og den måten klagen ble behandlet var first class, profesjonelt og smidig. Perfekt weekend og perfekt service på alle nivåer.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, 244einarh