5 personer ser på dette hotellet
Preferred HotelsUSD 221
Trip.comUSD 282
Anmeldt 6 dager siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: september 2021
Josefine Lauritsen, Gæsteservice/reception på Villa Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 dager siden

Anmeldt 1 uke siden

Romtips: Make sure to get a room facing the Tivoli side, and not the construction on the back side
Dato for oppholdet: september 2021
Josefine Lauritsen, Gæsteservice/reception på Villa Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 1 uke siden

Romtips: I'd tell if I knew, let's see if we stay in this hotel at all!

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2021
Josefine Lauritsen, Gæsteservice/reception på Villa Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden