6 personer ser på dette hotellet
Preferred Hotels
CheapTicketsUSD 205
Orbitz.comUSD 205
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tilbrakte tre netter her i standard rom. Ordentlig deilig dobbeltseng (ikke to sammenslåtte enkeltsenger), høyt tak, fossefalldusj. Frokostbuffeten hadde et godt utvalg av fersk mat og juice. Nærhet til jernbanestasjonen med direktetog til flyplassen, samt nærhet til sentrum og Tivoli gjør dette til en ideell beliggenhet.

1  Takk, Q3892FXdavidl
Villa Copenhagen, Markedsføring på Villa Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Kære Q3892FXdavidl

Hvor lyder det bare som en skøn overnatning! Tusind tak fordi du skriver til os, og tak fordi du nævner både værelset, morgenmad og beliggenhed. Du har helt ret - det er så dejligt med vandfalds-bruseren.
Håber vi mulighed for at byde dig velkommen igen næste gang, du er i København.

Bedste hilsner
Ingrid Kjær
Villa Copenhagen

Anmeldt i går via mobile enheter

Romtips: Parking is really bad if you like your car. Villa Copenhagen recommend DGI parking, but spots are very small. Don’t go there…
Anmeldt 4 dager siden

Anmeldt 2 uker siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Romtips: Don’t book here with that service, instead take nimb across the street for a real 5 star service Or Dangletere.