Preferred Hotels
Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Orbitz.comUSD 230
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde høye forventninger til dette hotellet, spesielt etter all positiv reklame og restaurering for 2,5 mrd kroner!
Dessverre ble det alt annet enn trivelig. Hotellet var åpenbart ikke klart for gjester, og det var mange rom som hadde tekniske problemer. De ansatte løp på kryss og tvers som hodeløse høns, både teknikere, renholdere og resepsjonister - og lobbyen var fylt med irriterte gjester som ikke fikk sjekke inn i tide. Mange av rommene var rett og slett ikke klare, og det var åpenbart at det var press ovenfra for å ta imot flest mulig gjester, på tross av at rommene ikke var ferdigstilte - denne kaotiske åpningen bør ledelsen ta ansvar for!
De ansatte gjorde nok sitt beste, men noen 5 stjerners stil og service var det absolutt ikke. Litt synd, for bygget er flott og har alle muligheter.
For at Villa Copenhagen skal være verdig 5 stjerner må det skjerpings til! Hotellet og de ansatte må rett og slett være på et langt høyere nivå for at det skal være interessant å legge igjen penger der.

2  Takk, NordicExplorerKRS
Villa Copenhagen, Markedsføring på Villa Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kære BBKRS,

Først og fremmest vil jeg gerne sige dig tak for at give os feedback. Det er den eneste måde, vi kan blive bedre på, og det er klart, at det du beskriver på ingen måde, er sådan vi gerne vil huskes. Jeg undskylder mange gange.
Helt ærligt blev vi en smule overrumplet af den store interesse, der har været for hotellet, på trods af Corona. Jeg håber selvfølgelig ikke, at du vil se det her som en undskyldning for den oplevelse du havde, men som en forklaring. Vi vil rigtig gerne vise dig Villa Copenhagen sådan som det er tiltænkt, så du må meget gerne skrive til vores Assistant Front of House Manager på josefine.lauritsen@villacph.com, så vi kan finde en løsning.

Håber at kunne byde dig velkommen hos os igen næste gang du er i København.

Bedste hilsner,
Ingrid Kjær
Villa Copenhagen

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tilbrakte tre netter her i standard rom. Ordentlig deilig dobbeltseng (ikke to sammenslåtte enkeltsenger), høyt tak, fossefalldusj. Frokostbuffeten hadde et godt utvalg av fersk mat og juice. Nærhet til jernbanestasjonen med direktetog til flyplassen, samt nærhet til sentrum og Tivoli gjør dette til en ideell beliggenhet.

2  Takk, Q3892FXdavidl
Villa Copenhagen, Markedsføring på Villa Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Kære Q3892FXdavidl

Hvor lyder det bare som en skøn overnatning! Tusind tak fordi du skriver til os, og tak fordi du nævner både værelset, morgenmad og beliggenhed. Du har helt ret - det er så dejligt med vandfalds-bruseren.
Håber vi mulighed for at byde dig velkommen igen næste gang, du er i København.

Bedste hilsner
Ingrid Kjær