“Skuffende dårlig ”

Vurdert som nr. 2 369 av 2 829 Restauranter i København
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjip mat og kjipe drinker.. Mojitoen smakte vann og rettene vi fikk var så godt som smakløse, anbefales ikke.

Takk, milleshr

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Var innom denne restauranten 3 ganger i løpet av de 4 dagene vi var i København. Vi var en gjeng på 9 personer. Siste gangen spiste vi lunch. Jeg og min mann spiste pizza og den var god. Veldig hyggelig servitører som så til oss under oppholdet. Det var også fint å sitte ute under varmelampene.

Takk, randiirened
Anmeldt 19. august 2018

Dette ble et tilfeldig valgt "drop in" spisested på jakt etter et sted å spise en rask lunsj i forbifarten. Det er absolutt ikke noe ekstraordinært ved dette stedet, men de pizzaene vi bestilte var på greit nivå; ikke mer eller mindre. Verken stedet, maten eller betjeningen utmerket seg noe spesielt, men det fungerer som et sted for et raskt måltid - selv om betjeningen kunne ha vært raskere til å ta opp bestilling.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Norwegian425
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Totalt ignorert da vi prøvde å få kontakt med hovmester, omsider henvist til to trange bord inne i en mørk krok innerst i restauranten. Til slutt plassert ute og tatt hånd om av en servitør uten særlig kunnskap for verken dansk, engelsk eller restaurantfaget. Fryktelig klønete bestilling, lot være å spørre om hvordan vi ønsket biffen. All drikke ble plassert på bordhjørnet, resten overlatt til oss. Måtte spørre på nytt hva vi hadde bestilt. Forretten var god, men god mat rettferdiggjør dessverre ikke slik service. Hovedrett ble servert før forrett var ryddet bort, og det ble ikke delt ut nytt bestikk. Betjeningen vanskelig å få tak i når vi ønsket å be om bestikk. Helt OK hovedrett, med unntak av lammesteken som var KALD inni, og som ble servert med annet tilbehør enn hva menyen lovte. Samtlige glass var tomme, men vi ble ikke spurt om vi ønsket mer å drikke. Betjeningen til enhver tid unnvikende når vi forsøkte å få øyekontakt for å be om mer drikke eller betaling. Dette stedet fremstår særdeles uprofesjonelt, og jeg ville ikke anbefalt restauranten til min verste fiende.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, mathiasl369
Anmeldt 22. juli 2018

Vi ble ønsket velkommen av en hyggelige servitør som foreslo at vi tok noe enkelt og godt valget ble en Pizza Pepperoni Nr. 106, I glasset ble det leskende dansk øl. Tar dere turen til Strøket så ikke nøl med å teste denne resturanten.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, H5806SNkennethh

Reisende som så på Mama Rosa, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Mama Rosa? Del dine erfaringer!