“Elendig”

Vurdert som nr. 2 339 av 3 171 Restauranter i København
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Kort oppsummert: frekke servitører, ansatte som krangler høylytt ved bordene, lite serviceinnstilt, skitne glass og bråkete bartendere som putter fingrene langt nedi drinken for å fiske opp isbiter for så å servere de. Skal ikke tilbake hit for å si det slik.

Dato for besøk: september 2019
Takk, RagnhildNilsen

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi dumpet ned på denne restauranten midt i København. Det var masse folk og det så trivelig ut.
Min cheeseburger var kald og smakte absolutt ingenting. Min venninnes spaghetti med blåskjell ble servert med flere lukkede blåskjell. Selv om du er aldrinså sulten bør du gå videre!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Helle78
Anmeldt 20. juli 2019

Dro hit med en venninne og fikk fryktelig dårlig service. Den kvinnelige servitøren var småfrekk mot min venninne da hun prøve å forklare at hun hadde glutenallergi og trengte mat uten hvetemel/tilberedt uten hvete.
Vi dro!

Takk, fridagog
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god biff, noe ventetid på maten men dette har nok med at det var mye folk og hektisk når vi var innom. Ingenting å utsette på mat eller personell.

Ett rimelig og godt alternativ til de litt mer ekslusive restaurantene.

Takk, Ovregarden
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Familie på 3, to voksne og en på 1 år. Kelner var hyggelig og varmet mat til minstemann. Vi fikk en lunken pizza og en kald i-hel-stekt biff. Vi sendte biffen tilbake, en halvtime senere kom biffen tilbake (fra etasjen over hvor den ble levert først...), samme biffen (!) som var like kald og enda seigere. Hit skal vi ALDRI igjen!

Takk, Andreasrolland

Reisende som så på Mama Rosa, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Mama Rosa? Del dine erfaringer!