“Dette var en real nedtur, spar pengene!”
Anmeldelse av Mama Rosa

Mama Rosa
Vurdert som nr. 2 451 av 2 858 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en real nedtur. Vi besøkte Mama Rosa på en fredag kveld. Det var helt tydig at både servitører og kjøkken ikke var interessert i hverken gjester eller mat. Det var lite gjester da vi kom. Likevel gikk det nesten en time fra vi kom til "maten” ble servert. Vi bestilte pasta og kyllingburger. Når først maten dukket opp, kom burgeren fem minutter før pastaen kom. Altså ble denne iskald før vi begge kunne begynne å spise.
“Maten” var noe av det stusseligste jeg har spist på en restaurant, Ikea er en kulinarisk opplevelse i forhold til dette.
Nei, dette var bare en helt utrolig skuffelse. Spar heller pengene eller få deg en mye bedre opplevelse på McDonalds.

1  Takk, 167knutb

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Styr unna. Det finnes så mange andre spisesteder som er bedre. Vi bestilte 4 retter, og tre av de kom relativt raskt. Den fjerde måtte vi vente lenge på. I tillegg var den ikke god og kyllingfiletten kom tydelig rett fra fryseren. Ikke en gang kom kelneren å spurte om maten smakte og om vi var fornøyd. Selv om det var helt tydelig at vi var misfornøyd da det bare ble tatt en bit av denne kyllingen. Først da kelneren stod med regningen allerede tastet inn på betalingsterminalen spurte han om vi var fornøyd. Da foreslo han at vi kunne få med noe som Take away. Vi kommer aldri tilbake!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, mortenm1405
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig uteservering og fantastisk italiensk servitør. Gammel bokser, så vi ga litt ekstra tips

1  Takk, O6273QWandreass
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Ville styrt unna denne restauranten dersom du ønsker deg et godt italiensk måltid. Pizzaen var lite italiensk og hamburgere var tørr. Lite bra å sette fingeren på etter dette besøket.

1  Takk, OliverGrinde
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Et snev av turistfelle.
Bestilte pizza og mørbrad biff.
Maten og servicen var helt OK.
Biffen i seg selv var veldig god. Kunne spurt hvordan jeg ville ha den stekt...
Endte opp med en medium stekt biff, McDonalds pommes frites og posebearnaisesaus.

Alt-i-alt.... Midt på treet...

2  Takk, YALLAMANN

Reisende som så på Mama Rosa, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Mama Rosa? Del dine erfaringer!