“Dette er en svært hyggelig restaurant”
Anmeldelse av Cafe Oscar

Cafe Oscar
Få mat levert
Vurdert som nr. 172 av 2 842 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en svært hyggelig dansk restaurant med god mat, god drikke og en utmerket service! Kveldens tjener er svært hyggelig og smilende. (Henriette)

1  Takk, nilsfv

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi skulle bare ta en øl og et glass vann mens vi syklet rundt. Det var god service og drikken kom fort.

1  Takk, marther2016
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom en kald dag kl.14 for å varme oss med en kopp kaffe. Gikk for å sette oss ved et bord. Ble møtt av en ganske irritert personalet som glefset på oss fordi vi ikke ventet på å bli vist bord. Så vi reiste oss for å bli vist et bord og sa vi ville bare ha kaffe. Ble fortalt at de serverte kun lunsj på den tiden. Anbefaler folk å gå andre steder for lunsj og kaffe.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Arne N
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi hadde heldigvis bestilt bord på forhånd, for her var det kø. Og det er ikke rart, for her var maten herlig og servicen på topp. Vi bestille luksus juletallerken og det var et godt valg. Variert og velsmakende mat. Servicen var oppmerksom og hyggelig. Just enjoy!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, stei-het
Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Cafe Oscar ligger sentralt. Nært Amalienborg slott, Rosenborg slott og den lille havfrue. Vi valgte buffet, selv om det var mye som fristet i menyen. Veldig god mat! Velsmakende og stort utvalg! Det er en rolig atmosfære. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 608benteh

Reisende som så på Cafe Oscar, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Cafe Oscar? Del dine erfaringer!