“Fantastisk mat og service!”
Anmeldelse av The Red Box

The Red Box
Vurdert som nr. 36 av 2 876 Restauranter i København
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk, Fransk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Takk for en nydelig matopplevelse. Service og mat var helt topp. 15-retters meny kan anbefales. Ren nytelse!

Takk, hildealves

Ypperlig vin fra Østerrike
Vi tok sykkeltaxi fra Strøget. 100kr

Takk, W9150NUchristophera
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste begge til forrett fem små kinesere. Kan varmt anbefales. Utrolig smaksrikt og spennende. Hovedrettene var mer tradisjonell fransk rett ispedd det asiatiske kjøkken. Veldig godt. Lite sted, bordbestilling anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, jannepigen
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Asian fusion på sitt beste. Masse smaker, og spennende varianter av asiatisk mat. God service. Bør reservere på forhånd.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, AndreMorch
Anmeldt 18. mars 2018

Vi hadde reservert bord på forhånd og etter å ha lest litt varierte anmeldelser så var vi litt spente. Det hadde vi ingen grunn til å være, for oss stemte nemlig alt på denne restauranten. Lokalet, maten og vinen var helt topp, servicen var top notch! Vi valgte en 15 retters tasting meny, og vi likte faktisk alt vi ble servert! Jeg vil gjerne gjøre reprise på denne opplevelsen. Muligens vil jeg droppe vinpakken neste gang, for meg ble det litt i overkant mye god vin....

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ReiseAnette

Reisende som så på The Red Box, så også på

København, Sjælland

Har du vært i The Red Box? Del dine erfaringer!