“Behagelig måltid for store og små”

Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv)
Få mat levert
Vurdert som nr. 1 221 av 2 839 Restauranter i København
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å gi denne en sjanse selv om vi så at den hadde mye dårlig omtale, men Jensens bøfhus er kjent for å være en barnevennlig restaurant. Her fikk vi en behagelig service av Ivana, som serverte oss en saftig, mør og perfekt stekt biff til de voksne og nuggets til barna. Et etterlengtet behagelig måltid .

2  Takk, fredrikh484
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hej fredrikh484.
Mange tak for din anbefaling - den sætter vi meget stor pris på. Jeg er glad for at høre, at vi formåede at levere over jeres forventinger, og at I havde en rigtig god oplevelse
Rigtig god dag Vh. Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 29. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening,koselig innredning,veldig god mat,ikke lang ventetid.
Flott med meny hefte der barnet kunne tegne mens vi ventet på mat!
Vi kosa oss veldig:)

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, siljef323
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2019

Hej Silje
Mange tak for den fine anbefaling
De bedste hilsner fra Katrine/Jensens Bøfhus

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Jensen’s Bøfhus på Akseltorv var stedet vi kunne få biff Tartar ifølge Google. Så vi gikk rundt 15 minutter for å oppleve dette.

Nydelig vær og uteservering til tross, her måtte vi vente til vi ble anvist plass. Selv om vi var de eneste som ventet, og det var flere sitteplasser ledig så fikk vi beskjed om å vente. Det tok noen irriterende minutter før vi endelig og etter litt mas fikk sette oss aller nådigst. No good.

Her var det ingen Tartar å få, dessverre, men den blødmen tilskriver vi andre. Vi tok to enkle retter, nachos og fingermat som smakte godt, men vår forventning var allerede lav.

Betjeningen gjorde så godt de kunne, men her må ledelsen ta refs. Dette er et ledelsesstyrt problem at folk må vente og være takknemlige. Betjeningen holdt jo på å løpe bena av seg.

Spør du meg; fyre ledelsen og bygg opp stedet fra grunnen.

Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 908st_let
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Hej Ståle.
Jeg noterer din feedback ned - så mange tak fordi du har henvendt dig til os.
De bedste hilsner fra Julie.

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Lang ventetid, ingen info og elendig service er dessverre stikkord for dette besøket.
Anbefaler alle å styre unna! Heldigvis ble resten av den fantastiske sommerkvelden fin.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mona S
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hej Mona,
Jeg er ked af at høre om oplevelse hos os - hvis du har lyst, er du velkommen til at kontakte hos på info@jensens.com, så vi kan arbejde videre med din feedback.
Vh. Julie

Anmeldt 12. januar 2018

Vi var på denne restauranten for noen år siden, og jeg var ikke så fornøyd da. Denne gangen derimot, er jeg veldig glad vi tok turen. Kyllingvingene til forrett er svært gode og har akkurat passe stor porsjon. Kjøttet var perfekt stekt, og hadde gode porsjoner. Desserten var så stor at jeg ikke klarte å spise den opp.
God service og smilende servitører.

Min samboer prøvde julemenyen med and da vi var der i desember, og det falt i smak. Veldig god fugl og spennende med nye smaker på julematen.

Det eneste jeg savner er å få grønnsaker til hovedretten. Disse må kjøpes separat og hentes i salatbaren om man ønsker dette.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, malinb370
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2018

Hej Malin
Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på dine fine ord. jeg er glad for at du kan lide vores bøffer og kyllingvinger. Jeg siger samtidig tak for din feedback.
Vh. Joar :-)

Reisende som så på Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv), så også på

Har du vært i Jensens Boefhus Copenhagen (Axeltorv)? Del dine erfaringer!