“Veldig hyggelig kafé ”

Vurdert som nr. 12 av 205 Smått og godt i København
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig kafé . God mat og trivelig atmosfære. Så denne kafeen helt tilfeldig og den ble fort en favoritt.

2  Takk, Surpompen2

Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk koselig sted for brunsj!
En helt nydelig og drøy brunchtallerken hvor du får masse for pengene!
Koselig og romslig sted med mulighet for lesing, brettspill, alene og med andre :)

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, kaethers
Anmeldt 8. januar 2020

Cafeen er en riktig bokkafe. Brettspill, bøker og annet. Et sted å spise et måltid i boklige omgivelser, et sted å sette seg ned med et glass eller et sted å møte venner for prat og spill - eller en kombinasjon av det hele.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Hein L
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Tilfeldige at vi går forbi denne plassen, ser veldig koselig ut. Veldig mye folk en lørdag ettermiddag, så det er vanskelig og finne ett ledig bord. Lun og koselig stemning. Helt grei lunsj plass, med varierende retter på menyen. Tar litt tid og få maten.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, anital821
Anmeldt 5. august 2019

Kult sted med hyggelig atmosfære og fantastisk god brunch! Masse mat og gode smaker! Anbefaler et besøk her! Vi kommer i hvert fall tilbake neste gang vi er i København!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Matmomsa

Reisende som så på Paludan's Book & Cafe, så også på

Har du vært i Paludan's Book & Cafe? Del dine erfaringer!