“Delte en pizza margarita, kjempe godt! ”

pizzeria Venezia Nyhavn 31
Vurdert som nr. 479 av 2 826 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Delte en pizza margarita. Veldig godt og helt grei pris for Nyhavn. Servitør var hele tiden tilgjengelig og raskt på å servere oss det vi ønsket. Vi var innom mange av restaurantene langs Nyhavn og dette var en av de beste!

2  Takk, maiaulrikke

Anmeldt 7. oktober 2019

Enkelt og hyggelig italiensk, drevet av italienere som la sin stolthet i hyggelig service - især overfor barn og ungdom blandt de besøkende, i å anbefale god (ikke kun dyr) vin og enkle retter med himmelsk smak. Trivelig atmosfære og som nevnt, himmelske italienske smaker, både på forretter, pastaretter, pizza, dessert, vin og Grappa (brun!)

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Erik M
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Vi spiste begge pizza og kan virkelig anbefale denne. Ta deg gjerne turen innom om du er i Nyhavn.

Takk, maybente75
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Nok en «rambla» plass.
Men de prøver i det minste å levere varene.
Absolutt ingen høydare, men greit nok.

Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Vi måtte etterspørre menyen og regningen. Mellom det fikk vi servert et middelmådig og enkelt måltid.

Dato for besøk: september 2017
Takk, lenealii

Reisende som så på pizzeria Venezia Nyhavn 31, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i pizzeria Venezia Nyhavn 31? Del dine erfaringer!