“God pizza, men alt for høy musikk”
Anmeldelse av Mother

Mother
Vurdert som nr. 891 av 2 877 Restauranter i København
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza!
Men, vi fikk bord nærmest høyttaleren inn mot baren, og det gjorde vondt i ørene og gikk knapt an å prate. Ba om å få musikken dempet, men fikk til svar at det ikke lot seg gjøre.
Vi spiste og dro umiddelbart.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, marirrrrr

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Skikkelig god pizza fra vedfyrt ovn. Masse folk og god stemning både ute og inne. Her likte vi oss og vi skal garantert tilbake!

Takk, Vibeke S
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Fint sted i kule Kødbyen. Serverer mat sent! Vi ble vist til bordet raskt, fikk hyggelig hjelp og lynrask levering av to ulike pizza - begge nydelige. Veldig hyggelig stemning på en varm julikveld.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, karenhH6388LS
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Jeg hadde hørt bra ting om denne restauranten, men ble skuffet. Dårlig service, ikke spesielt god pizza. Og coctailene var ikke kalde. Veldig støy i lokalet, og musikken var veldig høy.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KariL73
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Lørdag kveld, ble lovet av en ansatt i døren at vi skulle få bord inne i løpet av 30 minutter, og at vi kunne bruke de 30 minuttene på å drikke, å sjekke ut menyen på benker utendørs. Da vi omsider hadde ventet lenge nok fikk vi vite at det ikke var noe bord til oss inne. Ble møtt av daglig leder som var utrolig uhøffelig og forklarte det hele med at det ikke ville være rettferdig ovenfor de andre som har ventet. Siden vi allerede hadde ventet en halvtime og vi hadde lyst på pizza, bestemte vi oss for å bestille likevel (dårlig avgjørelse). Etter rundt 2 timer med venting fra vi først satte oss, kom pizzaen. Vi bestemte oss for å ta den med hjem som take away, så vi ikke måtte sitte ute i kulde og regn. Servitøren var veldig hyggelig og profesjonell, men helhetsvurderingen av restauranten var svært dårlig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Bronnabrun

Reisende som så på Mother, så også på

Har du vært i Mother? Del dine erfaringer!