“Kødbyen er ikke hva den var!”
Anmeldelse av Mother

Mother
Vurdert som nr. 566 av 2 843 Restauranter i København
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 5. august 2020

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for italienske restauranter og italiensk pizza. Men denne restauranten levde ikke opp til mine forventninger om hva man skal finne i Kødbyen. Det er kanskje et tegn på forfall, kanskje som resultat av korona?

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 286kjelll

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dette var ikke noen barnevennlig resturant.
Da vi spurte om de kunne ta vekk noe fra pizzaen sa de nei.
En ble dårlig og da vi sa det kunne de plutselig lage en spesial pizza.
Ja de prøvde når noe skjedde så kan ikke anbefale denne.

1  Takk, Klovnen
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

God og smakfull pizza til en rimelig penge. God service og fine lokaler. Veldig godt alternativ hvis man er i Kødbyen.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, VibH_12
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

God pizza, men med lite smak.
Folk måtte dele bord med fremmede, men me måtte ikkje det før me nesten var ferdig å spise. Men det går jo heilt fint.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Expedition817363
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza!

Var veldig fult da vi ankom så vi måtte vente en stund på bord. Tok en stund før vi fikk maten og bråkete lokale, men veldig god mat.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, alicepart

Reisende som så på Mother, så også på

Har du vært i Mother? Del dine erfaringer!