“Middag”

Vurdert som nr. 1 av 2 847 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant med god atmosfære og god service. Maten sto til forventningene. Kan absolutt anbefales

Takk, claricer2019

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og kjempebra service fra hyggelig personell. Greie priser. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, sigurdo603
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig oppmerksom.betjening, god service, rene flotte lokaler, særdeles god mat. Vi hadde et hyggelig måltid.

Takk, thoreinark
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra service, men bare ok mat. Hadde forventet betydelig mer smak når restauranten topper listen i København. Vi var tre pers og bestilte risotto, ribs og biff. Valgte restauranten kun fordi den toppet listen.

Takk, 496asbj_rne
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde svært høye forventninger til maten, den enormt gode ratingen på Tripadvisor sørget for dette. Vi bestilte bord noen dager i forveien, og det anbefales. Maten var helt fantastisk. Blåskjell, biff og crème brule til dessert ble mitt valg, helt utrolig alt sammen. Drinkene var også veldig veldig gode. Og servicen? Nor av det beste jeg har opplevd. Topp 5 matopplevelse i livet!

2  Takk, Sundthaavard

Reisende som så på Maple Casual Dining, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Maple Casual Dining? Del dine erfaringer!