“Wow.... for en superfantastisk”
Anmeldelse av Maple Casual Dining

Maple Casual Dining
Vurdert som nr. 2 av 2 830 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Wow.... for en superfantastisk opplevelse Fra vi kom over dørstokken var servicen helt upåklagelig. Utrolig trivelig plass, og maten en sann opplevelse. Vi spiste både forretter, middag og desserter, og ALT smakte utrolig deilig. Hit kommer vi mer enn gjerne tilbake Love it - Big time!!

Takk, RachelWilmann

Anmeldt 26. juli 2020

Den beste matopplevelsen vi noen gang har hatt, man ville bare nyte måltidet, og aldri la det slutte. Vi spiste biff og creambrulle til dessert, helt nydelig, og å anbefale

Takk, unn e
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant med god atmosfære og god service. Maten sto til forventningene. Kan absolutt anbefales

Takk, claricer2019
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og kjempebra service fra hyggelig personell. Greie priser. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, sigurdo603
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig oppmerksom.betjening, god service, rene flotte lokaler, særdeles god mat. Vi hadde et hyggelig måltid.

Takk, thoreinark

Reisende som så på Maple Casual Dining, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Maple Casual Dining? Del dine erfaringer!