“Beste av alle restauranter jeg har vært på i København”
Anmeldelse av Maple Casual Dining

Maple Casual Dining
Vurdert som nr. 2 av 2 825 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 5. august 2020

Jeg har i løpet av de siste 15 årene vært i København kanskje 60-70 ganger, og har vært på mange gode restauranter. Men dette er toppen hittil! Kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 286kjelll

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

For en perle av en restaurant! De fortjener så absolutt alle de gode anmeldelsene de har fått☺️
Jeg feiret bursdagen min her i en gruppe på 6 personer, og dette besøket kommer vi til å snakke om lenge!
Fantastisk mat, upåklagelig service i ett uformelt miljø og profesjonell, oppmerksom og supervennlig betjening!
Jeg anbefaler alle som skal til København å spise (minst) en kveld i denne fantastiske restauranten!
Jeg kommer garantert igjen ved neste anledning!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 572linea
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En kjempeopplevelse fra vi kom inn døren:) vi spiste 3 retter med bla risotto, biff og tunfisk. Vanvittig god mat, ekstremt hyggelige og kunnskapsrike servitører. Vi kommer så absolutt tilbake.

Takk, Petter B
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Wow.... for en superfantastisk opplevelse Fra vi kom over dørstokken var servicen helt upåklagelig. Utrolig trivelig plass, og maten en sann opplevelse. Vi spiste både forretter, middag og desserter, og ALT smakte utrolig deilig. Hit kommer vi mer enn gjerne tilbake Love it - Big time!!

Takk, RachelWilmann
Anmeldt 26. juli 2020

Den beste matopplevelsen vi noen gang har hatt, man ville bare nyte måltidet, og aldri la det slutte. Vi spiste biff og creambrulle til dessert, helt nydelig, og å anbefale

Takk, unn e

Reisende som så på Maple Casual Dining, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Maple Casual Dining? Del dine erfaringer!