“OK - men ikke Københavns beste”
Anmeldelse av Maple Casual Dining

Maple Casual Dining
Vurdert som nr. 3 av 2 785 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 16. august 2020

Valgte restauranten på grunn av ratingen på TripAdvisor. Pent men svært varmt lokale. Servitørene var hyggelige, og rettene ble servert i passe tempo. Vi valgte 4-retters meny med vinpakke. Tunfisk-retten var tam. Jordskokk-suppen var den beste retten både på lukt og smak. Flankestek var OK, men sausen og tilbehøret ga litt assosiasjoner gryterett. Creme Brulee var for løs i konsistensen, og sukkeret på toppen var ikke karamellisert. Vinene var godt avstemt og av bra kvalitet.
Det var en helt grei opplevelse, men i forhold til prisen forventet jeg mer. Dette kan umulig være Københavns beste restaurant.

2  Takk, Odd Henning D

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utrolig opplevelse. Service , mat , vin var helt i toppklasse. Servitørene var hele tiden på plass uten at det ble overdrevent formelt. Prisnivået er lavt i forhold til kvalitet. Her skal vi tilbake. Anbefales sterkt

2  Takk, 750odds
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi leste om stedet på TripAdvisor og fikk bord i kveld. Vi ble ikke skuffet. Nydelig mat og fantastisk service. Vi spiste deilige spare-ribs, steak og kyllinglår. Alt var helt fortreffelig. Desserten med Crème Brulee og Sorbet like så. Anbefales. Bare få skikk på aircondition så er dette det perfekte måltid i mine øyne.

1  Takk, JensChristian70
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Rett og slett en perle av et sted med fantastisk god mat og suveren service. Vi har fått en ny favoritt!

1  Takk, soltry
Anmeldt 5. august 2020

Jeg har i løpet av de siste 15 årene vært i København kanskje 60-70 ganger, og har vært på mange gode restauranter. Men dette er toppen hittil! Kan virkelig anbefales!

2  Takk, 286kjelll

Reisende som så på Maple Casual Dining, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Maple Casual Dining? Del dine erfaringer!