“Nydelig mat og fantastisl service!”
Anmeldelse av Maple Casual Dining

Maple Casual Dining
Vurdert som nr. 4 av 2 856 Restauranter i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 23. august 2021

Maten var utsøkt og setvicen upåklagelig! Fornuftige priser på mat og drikke. Restauranten anbefales på det sterkeste

1  Takk, eriksS2081TH

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, en fornøyelse fra start til slutt!❤️ Vi spiste tunfisk til forrett, stek med potetmos til hovedrett og Sjokolade tallerken til dessert!! Anbefaler å prøve passionate litche drink, den var terningskast 6!!
Anbefaler å besøke denne restauranten hvis du er i København

1  Takk, karolineba91
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var tre venner som var så heldige å få oppleve denne fantastiske restauranten sammen. Bestilte mat og vinpakke. Både maten og servicen er det beste vi har opplevd.Tusen, tusen takk for hele opplevelsen, har faktisk ikke ord - utenom til dere som ikke har vært der enda - ta turen, dere vil absolutt ikke angre!

1  Takk, TajS98
Anmeldt 16. august 2020

Valgte restauranten på grunn av ratingen på TripAdvisor. Pent men svært varmt lokale. Servitørene var hyggelige, og rettene ble servert i passe tempo. Vi valgte 4-retters meny med vinpakke. Tunfisk-retten var tam. Jordskokk-suppen var den beste retten både på lukt og smak. Flankestek var OK, men sausen og tilbehøret ga litt assosiasjoner gryterett. Creme Brulee var for løs i konsistensen, og sukkeret på toppen var ikke karamellisert. Vinene var godt avstemt og av bra kvalitet.
Det var en helt grei opplevelse, men i forhold til prisen forventet jeg mer. Dette kan umulig være Københavns beste restaurant.

2  Takk, Odd Henning D
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utrolig opplevelse. Service , mat , vin var helt i toppklasse. Servitørene var hele tiden på plass uten at det ble overdrevent formelt. Prisnivået er lavt i forhold til kvalitet. Her skal vi tilbake. Anbefales sterkt

3  Takk, 750odds

Reisende som så på Maple Casual Dining, så også på

Valby, Gribskov Municipality

Har du vært i Maple Casual Dining? Del dine erfaringer!